Hotel Murray Hill Inn *

Hotel Murray Hill Inn *
7,3

4 reviews over Hotel Murray Hill Inn in het Nederlands

Connie, 2-9-2007

Een prima hotel, maar zonder enige poespas. Je huurt als het ware een kamer die dagelijks wordt schoongemaakt, verder geen ontbijt, bar etc. , wel een aardige portier. Wij hadden een kamer aan de voorzijde geboekt (queen bed), dat was een mooie kamer - met een uitstekende badkamer - maar wel heel lawaaiig. Het bed vond ik te hard.
Gereisd met partner in mei 2007

Linda, 3-10-2006

We verbleven hier medio sept. 2006 en het is ons enorm meegevallen. We hadden een kleine kamer met tweepersoonsbed en een eigen badkamer. Niet groot maar omdat je toch de gehele dag in de stad bent is het prima te doen. Elke dag word er keurig schoongemaakt en de badkamer was vernieuwd (keurig tegelwerk en sanitair). Voor 5 nachten waren we nog niet eens € 700,- kwijt en dan zit je zo goed als in het centrum van NY. Empire State Building is op loopafstand.. (34th street).

Service van het personeel was uitstekend, we kwamen aan in het hotel, maar konden nog niet inchecken, maar wel even de koffer achterlaten zodat we de "handen vrij" hadden om de stad in te kunnen. Voor de laatste dag gold dit ook, we hadden al wel uitgechecked, maar hadden nog een halve dag te besteden voordat we naar New Ark moesten voor de terugvlucht. Ook toen namen ze onze bagage in bewaring! Top.

Gereisd met partner in september 2006

Esther, 26-10-2005

Fijn hotel in een hele leuke buurt.

Allerlei restaurantjes, cafe's en winkeltjes vlakbij.

Het ontbijt is in de diner 'Blimpey' om de hoek, waarvoor je elke ochtend bonnen krijgt.

De kamers zijn krap maar schoon en de badkamer met douche en toilet is best ruim.

Voor New-York standards is dit inderdaad een aanrader qua prijs en accommodatie!

Gereisd anders in oktober 2005

Jan, 21-10-2005

Geweldig hotel, dat niet ver van het

Empire State Building ligt. Ook de man die hier het hotel runt is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Murray Hill Inn in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Murray Hill Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Murray Hill Inn scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.