5,4

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Manhattan Broadway Hotel* bij :

6 reviews over Hotel Manhattan Broadway Hotel in het Nederlands

?

SLECHT

monique, 26-10-2008

2004: vies! terwijl we overdag ny aan het verkennen waren hebben ze zonder ons te informeren een ander raam in onze kamer geplaatst. toen we sávonds op de kamer kwamen lag er overal rotzooi en duivenveren. De werklui hadden de wc gebruikt, bril omhoog en lekkere spetters. we hebben de receptie erop aangesproken maar daar werdt niets aan gedaan. wat een vieze zooi. ik heb amper geslapen kwam dus ook na 5 dagen oververmoeid thuis. Het enig pluspunt is dat het op loopafstand van Timesquare is. NY is trouwens super!
        Gereisd met vrienden in maart 2005

Wouter, 9-2-2008

Prima hostel voor jongeren. Verwacht er gewoon niet te veel van: simpele kamers, simpele voorzieningen, mooie lobby/lounge met heel veel mensen van 18-30 uit alle hoeken van de wereld. Ondanks de grootte van het hotel is er in de lobby een hele intieme leuke hostelsfeer. Niet duur en goede ligging t.o.v. toeristische attracties en metrostations.
        Gereisd met partner in februari 2008

Jordan D, 11-11-2007

Een klein vaag Hotel/Hostel in de Upper West side. M'n eerste indruk waar ben ik beland? Personeel was wat onwennig ze hebben sinds augustus het Hotel overgenomen van een oudere eigenaar. En het is niet veel voor wat het is. Maar voor wat je ervoor betaald dan moet je ook gewoon niet teveel verwachten. Het is een slaap plaats voor jezelf voor ±5 uur per nacht en opbergruimte voor je koffers. Het Hotel gedeelte wordt waarschijnlijk wat beter onderhouden linnen en handdoeken waren schoon bed was elke dag netjes opgemaakt. Ik misde niks uit m'n kamer. Dat is al goed genoeg. De gedeelde badkamers/toiletten zijn in redelijke staat en worden goed onderhouden en er zijn lockers op de gang (neem wel een eigen slot mee). Een minpunt is twee roaches die ik heb moeten doden. Maar het is NYC zelf in de meest fancy hotels heb je die insecten. Mijn kamer was 414 4th floor. Cheers, JD
        Gereisd alleenreizend in november 2007

suzana, 24-9-2007

vies, vies vies

geen kast

vuilnis van vorige gast onder de bed

wij hebben voor 7 nachten geboekt en zijn na 2 nachten naar een andere hotel gegaan

vies,

Gereisd met partner in september 2007

Marion, 7-12-2006

twee keer verbleven gedurende mijn amerika verblijf. goede bedden, schone badkamer, televisie, netjes, wel simpel, maar keurig en zeker voor dit geld. prijzen wisselen elkde dag dus kijk daar goed naar en onderhandel. geen ontbijt mogelijk en soms lift kapot en dan is het lopen geblazen. goede locatie en overal dichtbij! aanrader, niet voor mensen die moeilijk ter been zijn. veel plezier!
        Gereisd anders in december 2006

Liesbet Cassiman, 21-12-2005

Het hotel is zeer eenvoudig, maar proper. De kamers zijn ook zeer ruim. Televisie en haardroger aanwezig. Het is er niet echt mooi of luxueus, maar je zit wel in hartje NY voor een degelijke prijs. Uiteindelijk ga je ook niet naar NY om op hotel te gaan, maar om de stad te verkennen.
        Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manhattan Broadway Hotel in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manhattan Broadway Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Manhattan Broadway Hotel scoort een 5.4 uit 10 op basis van 6 reviews.