Hotel Ink48 ****

Ink48
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ink48 bij:

3 reviews over Hotel Ink48 in het Nederlands

Mooi uitzicht, grote kamers, dichtbij Hudson

Frank, 4-1-2011

Dit is een mooi hotel. Even door de exacte locatie heen prikken (tussen auto dealers met licht duistere zijstraten), maar het is dicht bij de Hudson (1 block), loopafstand van Times Square.

Kamers zijn de beste die ik tot nu toe heb gezien in NYC. Ruim, modern, comfortabel. Uitzicht vanuit de kamer fenominaal over de skyline van New York (zat zelf op de 7e verdieping, kan me voorstellen dat op lagere verdiepingen dit minder is).

Gereisd zakelijk in oktober 2010

Goed hotel

virgil, 7-11-2010

Ik was hier in oktober. Het is een goed hotel, wij hadden een kamer op de 11e etage. Je wandelt vanaf het hotel binnen een kwartier naar Times Square. Geen probleem om voor het hotel een taxi aan te houden.

Het personeel is vriendelijk en servivegericht, op z'n Amerikaans. Je kunt er goed ontbijten, lunchen en dineren, het eten is goed. New Yorkers eten hier ook.

Wij hadden een fijne kamer, goed groot bed en televisie. Internet op de kamer betaal je wel zo'n 10 euro per dag heb ik begrepen.

Op de 16e etage zit een bar, de Ink Lounge. Vanaf hier heb je 's avonds een prachtig uitzicht over de verlichte skyline van Manhattan. Al met al een aanrader dit hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Prachtig nieuw hotel, beetje ongelukkige ligging

Frank, 20-5-2010

Prachtig hotel op de hoek van 11th avenue en w48th str. Museum vliegdekschip "Intrepid" ligt pal achter het hotel. Ontbijt in het hotel is erg duur, dus de twee typisch Amerikaanse diners een blok verderop aan de overkant bieden prima uitkomst.

Hotel ligt in de buurt van Times Square en het Broadway theater district, maar het is toch 4-5 blokken lopen naar de dichtsbijzijnde winkels, restaurants en metro stations. Gelukkig is een taxi nemen nergens zo handig als in Manhatten, dus als je alles per metro wilt doen is dat een prima manier om op stap te gaan en weer terug bij het hotel te komen.

De kamers zijn ruim, optionele skyline uitzicht is zeker de moeite waard. Goed bed, grote badkamer, vriendelijk maar zakelijke personeel. De lobby houd het midden tussen kunst en kitsch. Gratis wifi alleen beschikbaar in de lobby, op de kamers alleen netwerkaansluiting.

Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ink48 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ink48 in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ink48 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ink48 scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: