8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Iberostar 70 Park Avenue**** bij :

5 reviews over Hotel Iberostar 70 Park Avenue in het Nederlands

Geweldig hotel

Annemieke, 30-7-2013

Het Kimpton hotel is voor ons een geweldig hotel dat goed past bij onze huwelijksreis. Luxe kamer met grote badkamer en uitstekende service. Fles champagne bij aankomst als newly weds. Mooi uitzicht vanuit kamer. Schoon en goed onderhouden.
Gereisd met partner in juli 2013

centrale ligging

tassie09, 16-1-2012

Heel centraal gelegen, we konden naar Times square lopen.

Hotel is mooi, kamers iets verouderd maar voor new yorkse begrippen aardig groot, op de badkamer na want die was echt mini.

eten hebben we niet in het hotel gedaan, zonde met duizenden eet tentjes in buurt.

Gereisd familie in augustus 2011

Perfecte centrale ligging

Hanneke de Geus, 18-7-2011

Prima hotel in het hartje van New York. Op een steenworp afstand van het Empire State Building en Grand Central Station. Het is een perfecte uitvalbasis voor diverse wandelingen door de stad. Eenvoudig maar goed ontbijt bij het hotel en gezellig barretje. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in mei 2011

Ligging prima en relatief rustig

Rene Hoeflaak, 14-9-2010

Hotel ligt in de sjieke en rijke wijk Murray Hill, niet ver van Grand Central Station. Kamers piepklein. Net voldoende voor een bed en twee koffers. Zeer vriendelijk personeel zowel achter receptie als bij ontbijt. Ontbijtkeuze nogal beperkt. Bar is erg gezellig. Ligging prima aan het relatief rustige gedeelte van Park Avenue. Diner hebben we niet in het hotel geprobeerd. Prima hotel voor een tripje naar NYC.
Gereisd met partner in augustus 2010

Werkelijk geweldig!

Walter, 11-12-2008

We komen hier zeker nog een keer terug, alles op loopafstand en wat een kwaliteit en service!
Gereisd met vrienden in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar 70 Park Avenue in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar 70 Park Avenue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar 70 Park Avenue scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.