Hotel Hampton Inn Jfk Airport ***

Hotel Hampton Inn Jfk Airport
Hampton Inn Jfk Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hampton Inn Jfk Airport bij:

1 review over Hotel Hampton Inn Jfk Airport in het Nederlands

Geweldig mooi hotel

Natasja de Leeuw, 25-8-2008

Op mijn terugreis vanaf Amerika, moest ik 1 nacht in het Hampton Inn doorbrengen. Wat een geweldig hotel is dit! Ontzettend mooi, vriendelijk personeel, geweldige service, de kamers zijn perfect! Lekker grote bedden, alles perfect schoon! Alles gevouwen, van handdoeken tot het toiletpapier! Het ontbijt was heerlijk! Hotel ligt ongeveer kwartier van het vliegveld denk ik. (Ik vloog met paarden mee terug, naar de stallen was het 10 minuten) De ligging was niet helemaal Je van Het, maar vrijwel geen geluidsoverlast. Mooi zwembad erbij! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd alleenreizend in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Jfk Airport in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Jfk Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn Jfk Airport scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: