Beoordelingen Ground Zero

8,4
123 beoordelingen
Beoordelingen Ground Zero
420 West 14th Street , NY 10014, New York City

Wil je weten wat anderen vonden van Ground Zero in New York City? Op deze pagina kun je beoordelingen raadplegen van Ground Zero.
Ground Zero scoort een 8,4 uit 10, op basis van 123 beoordelingen
Wil je weten wat anderen vonden van Ground Zero in New York City? Op deze pagina lees je beoordelingen van Ground Zero. Je kunt 72 vakantiefoto's van Ground Zero bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Verenigde Staten van Amerika. Hier vind je alle overnachtingsmogelijkheden in New York state. Bekijk alle accommodaties in de buurt van Ground Zero in New York City.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

119 beoordelingen over Ground Zero

8,4
123 beoordelingen
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Mrt. 2014
"Indrukwekkend!"vertalen
Yvon
10,0

22-3-2014 Je word er stil van, als je hier staat en weer beseft wat hier gebeurd is....
Daarna door naar st Patricks church

met partner, 2014
"Hier word je stil van!"vertalen
Laura en Mark
9,0

18-3-2014 Woorden schieten hier te kort!

met oudere kinderen, 2014
"Zeer indrukwekkend"vertalen
hansensharon
10,0

4-3-2014 Wij hebben 9/11 memorial gedaan in combinatie met een rondleiding in het financial district. Een aanrader! De gids die ons rondleidde heeft na de gebeurtenis als vrijwilliger veel werk verricht. Kippenvel om zijn ervaring te horen. Niet overslaan als je in New York bent.

met partner, Feb. 2014
"Super emotioneel, zeer indrukwekkend, een must"vertalen
Roderick
10,0

5-3-2014 Dit brengt je zeer dicht bij de realiteit. Wat een overweldigende monumenten, wat een indrukwekkende verhalen. Dit moet je hebben meegemaakt om te ervaren hoe verschrikkelijk dit was, maar ook hoe de overlevingsdrang van mensen is. Nadat je hier geweest bent wordt al het andere zeer relatief.

Jan. 2014
Esmee Hahn
10,0

11-2-2014 Het 9/11 memorial is het meest indrukwekkend wat ik gezien heb tijdens mijn reis. Kippenvel als je ziet waar zoveel mensen om zijn gekomen. En heel mooi om te zien dat deze mensen tot op de dag van vandaag nog niet vergeten zijn.

met partner, Dec. 2013
"Tegenvaller"vertalen
Danny
4,0

8-1-2014 Het Lower Manhatten gedeelte viel mij erg tegen, ook rondom Ground Zero. Veel te druk, een grote bouwput (niet alleen rondom Ground Zero, maar ook alle straten er omheen.

met vrienden, Dec. 2013
natasha
8,0

19-1-2014 Vreemde gewaarwording omdat ik op een van de Twin Towers heb gestaan en nu op Ground Zero. Wel had ik een dubbel gevoel bij de weerspiegeling van de vliegtuigen in de Freedomtower, op een of andere manier druist dat tegen je gevoel in. Mensen zijn er begaan en respectvol.

met vrienden, 2013
"Ging wel"vertalen
christel46
7,0

13-12-2013 Heb hier niet zo veel mee

met vrienden, Dec. 2013
EstherHb
8,0

20-12-2013 Indrukwekkend, zowel het museum als de plaats waar de Twin Towers gestaan hebben.

met partner, 2013
"Bouwput"vertalen
soezy
6,0

7-11-2013 Mwah... viel ons wat tegen. Op het moment dat wij hier waren was het één grote bouwput en viel er eigenlijk vrij weinig te zien. Wel bizar om daar te staan en bij 9/11 stil te staan. Dat doet toch wat met je...

Aanrader; Voor de shop-a-holics century 21 ligt hier vlakbij!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?