Hotel Flatotel

Flatotel
9,3

2 reviews over Hotel Flatotel in het Nederlands

R. Berger, 29-11-2008

Flatotel in NY komt erg gezellig over en is over het algemeen een prima hotel.
Gereisd met partner in november 2008

Frank van Baal, 20-5-2008

Van 2 mei tot 09 mei geweest, aankomst kregen we ipv King de Luxe , De Queen, met kapotte airco / verwaring, kluis niet werkend, raam stuk, vieze badkamer en een envelop op de kamer voor iemand anders, geklaagd maar er kon niets gedaan worden want alles zat vol, na drie dagen werden we overgeplaatst, naar een suite, op de 33e verdieping als excuses van de manager, tevens was later uitchecken geen probleem! in deze kamer een : vaatwassser, magnetron, dubbeldeurskoelkast met ijsblokjes, 4 pist gaskooktoestel, slaapkamer met flatscreen, woonkamer met flatscreen, zithoek, leefhoek, oven etc etc, als topper stond er de 5e dag een fles champagne voor ons klaar met schaal nootjes als nogmaals excuses, dagelijks de krant gehad. Al met al goed hotel wel wat verouderd, maar durf gerust te klagen en vooral bij de manager, de werknemers kunnen en mogen niets doen! Als je boekt boek vooral vanaf 30e verdieping schitterend uitzicht midden in Manhattan, 2 min. lopen vanaf rockefeller, en div, area
Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flatotel in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flatotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flatotel scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: