Hotel Fitzpatrick Grand Central ***

Hotel Fitzpatrick Grand Central
Fitzpatrick Grand Central
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fitzpatrick Grand Central bij:

1 review over Hotel Fitzpatrick Grand Central in het Nederlands

Locatie, locatie, locatie!

Jaimy, 25-4-2012

Het Fitzpatrick Grand Central is de ideale uitvalslocatie. Het ligt rustig gelegen en tegenover 'Grand Central' van waaruit je met de metro overal komt. Op minder dan 15 minuten lopen vind je de grote winkelstraten en uitgaanslocaties in Manhatten. We werden hartelijk ontvangen door het personeel, deze zijn erg vriendelijk en meer dan bereid je te helpen met het plannen van een bezichtiging. De tweepersoonskamer waarin wij overnachtten was klassiek aangekleed en redelijk ruim opgezet met te midden een Queen-size bed, de kamer beschikt over een eigen badkamer met bad/douche, toilet, föhn en shampoo e.d. Tevens beschikt deze over een koelkastje en een koffiezetapparaat met koffie/thee. Onze kamer keek niet uit over de stad, deze mogelijkheid is er echter wel. De kamer werd elke dag aan kant gemaakt en je kreeg elke dag schone handdoeken. Het hotel beschikt over een restaurant/bar, de barman is erg vriendelijk. Maar de enige keer dat wij hier hebben gedineerd viel het helaas erg tegen.
Gereisd met partner in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fitzpatrick Grand Central in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fitzpatrick Grand Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fitzpatrick Grand Central scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: