Hotel Fairfield Inn Midtown

Fairfield Inn Midtown

1 review over Hotel Fairfield Inn Midtown in het Nederlands

Goed hotel met prima ligging

Wouter, 7-1-2014

Wat je van een Marriott Hotel mag verwachten; Prima geregeld en goed verzorgd, comfortabel. Het hotel is volgens mij pas een paar jaar oud.

Ontbijt was goed, al zou het iets gevarieerder mogen. Na vijf dagen krijg je wel trek in iets anders.

Ligging is ideaal, nabij Madison Square Garden op loopafstand van Times Square. We hadden een top uitzicht vanaf de 22e verdieping.

Dakterras is ook prachtig, al was dit gesloten vanwege het winterseizoen (logisch).

Enige twee opmerkingen:

- Bij de conciërge een restaurant laten reserveren, blijkt dit bij aankomst (op de juiste datum en tijd) gesloten. Dit terwijl we zelfs een bevestiging van reservering hebben gekregen.

- De piccolo had geen zin in zijn werk en straalde dat ook uit. Kan ik me voorstellen, maar zoek dan een andere baan.

Was dit anders geweest dan had ik score 5 gegeven voor het hotelpersoneel, de overige waren wél gezellig.

Gereisd met partner in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fairfield Inn Midtown in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fairfield Inn Midtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fairfield Inn Midtown scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: