Hotel Eventi

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eventi bij:

3 reviews over Hotel Eventi in het Nederlands

Geweldig hotel!

Conny, 31-5-2012

Hotel Eventi a Kimpton is geweldig hotel! Wij zijn er afgelopen weekend met z'n vieren (moeder (50/dochter(23) en moeder (52)/dochter (24) geweest. De bedden sliepen heerlijk, badkamer keurig schoon. Je kunt er van alles nog vragen: er staat standaard geen koffiemachine op je kamer, maar als je het vraagt staat hij een half uur daarna op je kamer. Zelfs een stijltang die mijn dochter was vergeten brachten ze naar de kamer, super dus!

Heel aardig personeel, heel behulpzaam. Tussen 17:00 en 17:45 uur kregen we een gratis wijntje, 's ochtends gratis koffie.

Het ligt heerlijk centraal, Het Empire State Building ligt er naast, het penn station ligt om de hoek, Times Square kun je naar toe wandelen, Macy's warenhuis is ook om de hoek etc.

Als ik weer naar New York ga, ga ik zeker weer naar dit hotel.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Zalig, picobello

Roos, 1-8-2011

In een arrangement vanuit VCK (cruise R' dam-NY). Vermoeid in het hotel aangekomen konden we gelijk naar de kamer. We schrokken ons rot van de grote van de kamer. Even voor de goede orde voor een stedentrip hotel is dit groot. Heerlijk grote modern ingerichte badkamer, heel modern, rainshower naast gewone, 1 set meer dikke handdoeken, goede normale kledingkast (waar wij geen gebruik v hebben gemaakt) kluisje, strijkgebeuren, badjassen, sokken (€ 12,00) zalig goed (king) bed. In de wekker kun je je iPod kwijt, eigen hmuziek wakker worden. En dit alles superschoon!!!
Gereisd met partner in juli 2011

Peter Cauwelier, 23-4-2011

Mooi designhotel, mooie spa & fitness, dakterras op het 5de verdiep (een zeldzaamheid in New York). De service staat op een hoog niveau
Gereisd met oudere kinderen in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eventi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eventi in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eventi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eventi scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: