Hotel Da Vinci ***

7,5

23 reviews over Hotel Da Vinci in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Gerda, 14-9-2008

Wij waren er in augustus 2007 met vrienden en oudere kinderen.

Prima hotel, ligging ideaal, ontbijt was minder maar ja dat neem je er maar bij.

Verder prima hotel.

Gereisd familie in september 2008

prima hotel en goede ligging

brenda, 28-7-2008

Dit een leuk, klein hotel.

Het ligt centraal. Metro stations dicht in de buurt.

Veel leuke restaurants in de omgeving.

Onze hotelkamer was klein. We hadden ook een klein bed. Verder deed de airco het goed, maar maakte wel veel geluid. Goed hotel, we zouden zeker weer terug gaan!

Gereisd met partner in juli 2008

chris koning, 19-5-2008

Leuk, klein hotel, perfecte ligging betreffende centrum van New York. Kamers goed, maar klein als je met 4 personen bent. Wij hadden kamer aan de straatzijde en dat was merkbaar, veel herrie van auto's. En dan de meur van Mac Donalds. alleen daarom eet je er niet meer. Ontbijt is niet veel, broodjes en muffins en donuts. Het staat in de halvan het hotel en er zijn geen tafeltjes om aan te zitten. Wij hebben alles gewoon in een tasje gedaan en op de kamer opgegeten. Als je kaas of iets op je brood wil, dan kan je dat halen bij een supermarkt, die op 2 minuten lopen zit. De koffie is warm water met een smaakje. Slap aftreksel, voor echte koffie, ga naar Starbucks. Voor de rest een prima hotel om als uitvalbasis te dienen voor een aantal dagen new york. Nog een pluspunt: je kan gratis internetten in de hal, zeker makkelijk als je nog iets wil opzoeken. Mensen zijn behulpzaam, ik ga zeker nog een keer.
Gereisd familie in mei 2006

M. Janssen, 5-5-2008

wij zijn met ons gezin, vader, moeder en twee zoons van 19 en 22 jaar een weekje in new york geweest. we sliepen in het da vinci. een goed hotel, met zijn vieren op één niet echt grote kamer, maar er was voldoende ruimte. de dame die ons ontving, was heel vriendelijk, dat bleef ze ook de rest van de week. de andere dame en een man zou ik bijna niet eens professioneel willen noemen, niet geïnteresseerd, ze deden wat je ze vroeg, maar meer ook niet.

de kamer lag aan de straat, maar we hebben er goed geslapen, er werd goed schoongemaakt en we kregen iedere dag schone handdoeken. het was erg prettig dat er een, weliswaar zeer eenvoudig, ontbijt was, lekker mee naar boven genomen, zodat we rustig konden starten.

aan de overkant van de straat was een groot hotel met een portier die, heel storend, de hele tijd met zo'n scheidsrechtersfluitje taxis riep voor zijn klanten. maar da vinci mag blijven!

Gereisd familie in april 2008

Reno, 20-2-2008

1e week december '07 in Da Vinci geslapen met z'n drieen (met onze zoon)op 1 kamer. Prima hotel, zeker gezien de prijs. Uitstekende ligging. Schone kamer, leuke lobby met (uniek voor NY) gratis ontbijtje. Inderdaad beetje behelpen met de douche en verwarming, maar ach je slaapt er alleen. Verder is New York grandioos en Da Vinci een prima adres om te logeren.
Gereisd familie in februari 2008

Onno, 11-2-2008

Fijn hotel, vriendelijk personeel, (gratis) internet in de lobby en 's-ochtends wat broodjes, muffins en donuts met koffie en thee. Ligging is werkelijk perfect! Nette kamers en badkamer. Het is zeker geen tophotel maar de prijs / kwaliteitverhouding is zondermeer erg goed. Gaan er zeker terug.
Gereisd met partner in februari 2008

Carlijn, 16-1-2008

Het hotel ligt super!! Je bent overal zo, broadway de metro alles is op loop afstand! de kamers waren oké, wel hadden wij een kamer met een gat in de grond en een douche met een wel heel speciale gebruiksaanwijzing, (eerst op warm, dan koud, dan helemaal op koud en wordt dan langzaam warm ;-) maar voor de rest was alles goed, lekkere bedden en eigenlijk alles wat je nodig hebt. Het ontbijt was zeer klein, maar je kon een broodje en een kopje thee/koffie krijgen, wat wil je eigenlijk nog meer? ontbijt bij een hotel in New York is natuurlijk niet gebruikelijk wij hebben er een hele leuke tijd gehad
Gereisd met partner in januari 2008

B. Six, 17-10-2007

prima hotel, fantastische ligging, simpel ontbijt...
Gereisd familie in oktober 2007

marianne torn, 3-10-2007

hebben van 28-9-2007 t/m 2-10-2007 in het hotel Da Vinci gelogeerd. Prima adres, leuke mensen, fijne kamer. Leuk Italiaans restaurant/bar bij hotel(in de kelder) Uitstekende locatie, op 2 blokken afstand van Central Park. Heel centraal gelegen ook qua bus, metrovervoer. Vooral de restaurantjes op 9th avenue de moeite meer dan waard en een keuze!!
Gereisd met partner in oktober 2007

M. Lankhaar, 16-9-2007

Hotel zeer netjes, maar wel zeer klein.

Wij hadden een kamer op de derde verdieping voor in het gebouw. Kamer was prima alleen de MC Donalds naast het hotel blies de afzuig installatie precies in de hotek richting. Ramen kunnen niet open, maar de frituur geur komt via de airconditioning naar binnen.

Kamer achter in het hotel zal in dat opzicht beter zijn.Verder service is goed, vriendelijk personeel en behulpzaam. Ontbijt stelt niet zo veel voor, mini broodjes met boter en jam, donut met of zonder chocola en koffie en thee.

ligging is SUPER, central park 2 blokken verder en broadway aan het einde van het blok. Ideaal.

Prijs kwalteit zeer goed!

Weer was fantastisch! 2 t/m 6 september en 30 graden. droog en onbewolkt.

Gereisd met partner in september 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Da Vinci bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Da Vinci in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Da Vinci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Da Vinci scoort een 7.48 uit 10 op basis van 23 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: