Hotel Club Quarters Downtown ***

Hotel Club Quarters Downtown
Club Quarters Downtown
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Quarters Downtown bij:

4 reviews over Hotel Club Quarters Downtown in het Nederlands

Goed hotel

Kim Smits, 18-8-2008

Omdat we in een weekend wilden overnachten, een goede prijs gekregen voor dit hotel. Het ligt ver downtown, maar de metro ligt om de hoek en daarmee ben je in een paar minuten uptown. De kamers zijn relatief ruim, worden goed schoongehouden en het gratis drinkwater op de gang is een leuk extraatje. En we hadden een heerlijk bed met een goede matras! De kamers zijn wat gehorig, maar dat is bijna overal zo in Amerika is onze ervaring. Kortom een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2008

Claire, 23-6-2008

Geweldig verblijf gehad. 1 van de weinige hotelkamers in NY die echt schoon is. Moderne kamer, niet te klein. Lekker bed, prima douche.

Doordat je in downtown zit, heb je weinig geluidsoverlast, je kan hier rustig slapen. De Metro zit om de hoek en er zijn voldoende ontbijt mogelijkheden. Pier 17 en WTC zijn op loopafstand. Ook kun je heel dichtbij musical kaarten halen voor dezelfde dag met 50% korting. Downtown is een perfecte plek om vanuit daar New York te verkennen! En voor de prijs die je hier betaald krijg je meer dan je bij de meeste hotels kan krijgen!

Gereisd met partner in juni 2008

M. Blom, 6-1-2008

Prima kamer; voor New Yorkse begrippen 'ruim'. We hebben hier niet gegeten, vandaar een 'nvt'. Pluspunt: gratis wireless internet. Mijn man had zijn elektronische agenda mee en kon hier prima mee uit de voeten. Ligging van het hotel vlakbij Wallstreet. Er zijn voldoende eettentjes in de buurt, voor zowel ontbijt als diner.
Gereisd met partner in januari 2008

dan, 18-4-2007

Ideale uitvalsbasis want net om de hoek heb je een metro. Prijs/kwaliteit denk ik de beste keuze in New York. Ligt in Wallstreet dus 's avonds en in weekend heel rustig in de straten (voor de mensen die houden van slapen 's nachts). Iemand die echt gaat voor het uitgangsleven moet meer midtown/uptown gaan logeren. Wil je vanalles gaan bezoeken via de metro en rustig kunnen slapen 's nachts is dit het hotel waar je moet zijn. Er is een ontbijtmogelijkheid net om de hoek. Het ontbijtbuffet in het hotel zelf is zijn geld niet waard. Maar ontbijtmogelijkheden genoeg in NY.

Minpuntje was dat je de kamer niet helemaal donker kon maken doordat er geen echt gordijn hangt. Even moet improviseren met handdoeken.

Kamer zijn ruim naar NY-se normen en douche ook ruim. Netjes met LCD-tv maar geen ijskastje of kluis. Zou hetzelfde hotel terug nemen bij volgende bezoek aan NY

Gereisd met partner in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Quarters Downtown in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Quarters Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Quarters Downtown scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: