Hotel Chelsea Star Hostel *

7,3

4 reviews over Hotel Chelsea Star Hostel in het Nederlands

Eenvoudig maar goed genoeg

Soraya, 13-11-2009

Ben hier in november (tijdens Marathon, niet zelf gelopen) 2006 geweest. Toen ik aankwam moest ik wel goed kijken waar de ingang was: 2 blauwe deuren en dat was het. Eenmaal ingecheckt moest ik weer naar buiten naar de appartementen. Had voor mij alleen een 2-kamer appartement met ingerichte keuken al durfde ik hier geen gebruik van te maken (beetje vies en gebrek aan hygiene) maar goed, genoeg restaurants in de buurt dus ging ik daar lekker eten, t was tenslotte vakantie hè. Raam was kapot en taxi's claxoneren dag en nacht voor je raampje dus gelijk oordopjes gekocht. Binnen is alles erg gehorig en in de badkamer kun je mensen in de dormroom(s) horen praten. De ligging is goed, je kan overal snel naar toe, het bed lag lekker en had eigen wc en douche. Je bent toch de hele dag op stap als het goed is, dus is dat het belangrijkste. Inderdaad, bij reserveren jezelf ervan overtuigen dat je met wc en douche hebt gereserveerd als dit gewenst is! Bij de receptie kan je op internet.
Gereisd alleenreizend in november 2006

Goede uitvalbasis om de stad te verkennen

Dick, 21-10-2009

Net hotel, prima hygiene. Het lijkt inderdaad wat gericht op jongeren, maar volgens mij kunnen oudere mensen zich er ook prima in vinden. Je moet echter geen 4 sterren hotel verwachten.
Gereisd met partner in oktober 2009

Sandra, 28-2-2007

Mijn verblijf was in sep 2006. Het was ok, niet meer, niet minder. Weinig luxe en de kamers en badkamer zijn redelijk oud, maar schoon. Geen aanrader voor gezinnen en ook niet voor de wat ouderen. Als je van avontuur houdt en je wilt niet al teveel geld uitgeven, is dit wel een aanrader. Boek niet rechtstreeks bij het hotel, maar zoek via internet naar de juiste aanbieding. Let op, sommige kamers hebben geen badkamer, ik had wel een badkamer, maar dat had ik dan ook speciaal geboekt, dus let daar op. Verder is het ok, maar dan vooral voor de backpackers. 1 ontzettend leuk voordeel, vooral met lekker weer, ze hebben een klein buitenplaatsje waar je s'ochtends je koffie kan drinken (die moet je wel zelf in de NY halen, want ze hebben daar geen bar of iets dergelijks).

Dat de medewerkers relaxed zijn, klopt, misschien iets te relaxed, althans diegene die er was toen wij daar waren.

Gereisd anders in februari 2007

John B, 19-4-2006

mooie kamers, goede ligging!!

relaxede medewerkrs

Gereisd anders in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Chelsea Star Hostel bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chelsea Star Hostel in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chelsea Star Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chelsea Star Hostel scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.