Appartement Central Park **

Central Park

1 review over Appartement Central Park in het Nederlands

Alleen gebruiken om er te slapen

lindsey_v, 24-6-2012

Ligging van het appartement is top!

De kamer is absoluut niet top! Wij sliepen hier 3 nachten met 3 personen. Een stel sliep in het normale bed en ik op de slaapbank. Hoewel dit niet echt een slaapbank te noemen was aangezien het weer bijna in elkaar klapte toen ik erop lag, de veren staken in mijn rug en ik durfde bijna niet te bewegen. Dus als je hier overnacht, maak geen gebruik van de slaapbank!

Keukentje is niet echt schoon maar gebruik je ook bijna niet, wij niet althans omdat er zoveel leuke restaurantjes in de buurt zijn!

Als je het appartement uitstapt ben je in 2 minuten bij een metro station en 10 minuten verder bij een tweede metrostation en Central Park!

New York is top, dus wanneer je alleen maar een paar uurtje hoeft te slapen is het prima zolang je de slaapbank ingeklapt laat!

Gereisd met vrienden in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Central Park in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Central Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Central Park scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: