Hotel Aladdin *

4,8

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Aladdin in het Nederlands

Simone , 30-1-2008

Ik ben hier in 1996 geweest en het is er oké, zeker als je alleen een slaapplaats nodig hebt. Het is hier niet super schoon maar goed, wat wil je voor die prijs.
Gereisd alleenreizend in januari 2008

Anne, 13-8-2007

Ik was hier een aantal jaar geleden, perfect voor mensen die alleen een slaapplaats nodig hebben en niet voor extra luxe willen betalen. We hadden een kamer voor 6 personen en er sliepen nog 2 andere mensen, een duitse en een italiaan. We hebben er letterlijk alleen geslapen, en de tijd van ons leven gehad tijdens het bekijken van NY, als je luxe wilt, dan moet meer meer uitgeven, maar wil je een slaapplaats met een goed bed, dan moet je hier naar toe.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

linda, 22-6-2006

Is al een paar jaar geleden dat wij hier waren. Toplokatie in hartje Manhattan. Voor New Yorkse begrippen goedkoop hotel, verwacht dan ook echt geen luxe. Felgekleurde kamers, wel netjes. Echter badkamer/wc op de gang, niet echt schoon en soms moet je wachten.
Gereisd anders in juni 2006

Peter Jansen, 5-2-2006

Het is een "rock bottom hotel". Je betaalt voor New Yorkse begrippen weinig (< 100 dollar/nacht), maar krijgt een erg eenvoudige kamer (alleen twee bedden, that's all, geen airco, geen eigen WC of badkamer, want die zijn gemeenschappelijk op de gang gelegen) ervoor terug. Daarnaast wonen er mensen permanent. Ligging is ideaal, slechts enkele honderden meters van Times Square. Als je wat meer geld dan pakweg 80 of 100 euro per nacht wil besteden, zoek dan een ander hotel, anders kan het Aladdin Hotel je erg tegenvallen.
Gereisd anders in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aladdin in New York City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aladdin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aladdin scoort een 4.8 uit 10 op basis van 5 reviews.