Hotel Vetiver

Vetiver

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Vetiver bij:

2 reviews over Hotel Vetiver in het Nederlands

Goede plek. Waar voor je geld

Jerry, 14-7-2013

Wij (2 volw. 2 kids 15 & 13) verbleven 3 nachten in Vetiver. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk. Het ontbijt is alleszins redelijk. Je zit 5 min. van de meyro. En met 10 minuten zit je op Times Square. Heel handig is ook het supermarktje pal naast het hotel. Vetiver is een prima uitvalsvasis voor je verblijf in New York City!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Wat een geweldige service

Tamara, 23-12-2012

Het vetiver hotel ligt net buiten Manhattan.

Binnen 15 min. zit je op time square.

De metro stopt een paar 100 meter van t hotel vandaan en dat is heel fijn, alleen 1 nadeel is dat je de metro in de kamer ook hoort. Dat is gelijk ook t enige nadeel van t hotel.

In de kelder verzorgen ze een ontbijt met croissants, bagels, fruit etc.

Wij kwamen er op de laatste dag achter dat ze ons voor de vlucht niet naast elkaar hadden gezet terwijl we een half jaar eerder de plaatsen vast hadden gelegd.

De dame in de lobby heeft 3 kwartier aan de lijn gezeten met onze luchtvaartmaatschappij en t probleem was opgelost.

Echt fantastische service dus.

Als je een niet te duur hotel wilt in New york is dit fantastisch.

Voor €600 konden we 5 nachten in 't hotel verblijven

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vetiver in Long Island City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vetiver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vetiver scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: