1 review over Hotel Quality Inn Jamaica in het Nederlands

betaalbaar alternatief voor Manhattan

ann.de.bruyn2, 27-2-2013

Budget hotel. Het ligt vlak naast het station Jamaica, waar de air train van JFK airport eindigt. Van dit station vertrekken er zeker elke 10min treinen naar Manhatten Penn Station(ca 14min),ook metro maar die hebben wij niet genomen. Treinticket naar Manhattan offpeak vanaf 9.00u en na 19.00u retour kost US12. Wij betaalden USD62 voor een standard kamer, ontbijt inbegrepen. Sober (maar voldoende voor ons) ontbijt, toast, koffie, granen, pancakes, donuts. Wel hele vriendelijke ontbijtdame. Kamers zeer sober, klein ook, maar je bent er niet tijdens de dag. Het was proper en dat is belangrijk. Wij kozen vooral voor een betaalbaar hotel.
Gereisd met partner in oktober 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Jamaica in Jamaica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Jamaica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quality Inn Jamaica scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.