Uitstekend

• Activiteiten10,0
  • Onderkomen10,0

1 review over Vakantiepark Trout House Village Resort & Country Inn in het Nederlands

Heerlijk vakantie oord

M. Peeters, 17-5-2010
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

van 9 tot 12 mei 2010 hebben wij in de Ethan allan patio verbleven en hebben ons zeer vermaakt. het complex bestaat uit diverse cabins van verschillend formaat. alle cabins beschikken over een open haard of iets dergelijks. allen hebben uitzicht over het prachtige meer. tijdens je verblijf kan je gratis gebruik maken van fietsen, roeiboten, kajaks, waterfiets en diverse sport en spel items. erg leuk en erg veel vrijheid dus. het complex heeft een eigen zandstrandje en je kan er prachtige wandelingen houden. voor kinderen dus genoeg te beleven.

de mensen zijn behulpzaam en vriendelijk (er was een kleine stroomstoring en daarvoor kregen we zonder vragen een korting op ons verblijf...erg netjes dus).

met de roeiboot nog naar een groepje eilanden op lake george gevaren, leuk om deze te "ontdekken"

Gereisd familie in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Trout House Village Resort & Country Inn in Hague, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Trout House Village Resort & Country Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Trout House Village Resort & Country Inn scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.