Hotel Best Western Plus Prospect Park

Hotel Best Western Plus Prospect Park
Best Western Plus Prospect Park
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Plus Prospect Park bij:

4 reviews over Hotel Best Western Plus Prospect Park in het Nederlands

Volgende keer toch een andere....

Paul, 13-11-2016

We zijn hier geweest met 2 kinderen van 11 en 13. De kamers zijn aan de kleine kant waardoor je eigenlijk geen ruimte voor je koffers meer hebt. De ontbijtzaal is te klein. Na 08.30 uur is er geen plek meer en moet je wachten. Pluspunt is dat er voor het hotel direct een metro ingang is. Dat is wel fijn want in de avond loop je niet echt op je gemak door de buurt. Met de metro is het een half uur naar Manhattan.Wij zouden er niet meer na terug gaan.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Betere prijs/kwaliteitverhouding dan in Manhattan

ale06, 21-12-2012

Metro is letterlijk naast de deur brengt je in twintig minuten naar Downtown en dertig minuten naar Midtown. Velen malen beter dan hotels in Manhattan met dezelfde prijzen. Nieuw hotel. Kamer (4 personen) aan de kleine kant, wel goede bedden en een leuk uitzicht. Redelijk uitgebreid en lekker ontbijt, wel weinig zitplaatsen. Naam is overigens misleidend want Prospect Park is een eind lopen.
Gereisd met vrienden in september 2012

Proper maar seer krappe kamers...

Moes, 27-5-2011

Proper hotel,nette maar zeer krappe kamers. Amper plek om koffer open te slaan. Horige kamers,je hoort het ALS de buren kamer in en uit gaan. Verder paar minpunten voor de housecleaning service. Soms geen nieuwe handdoeken of te weinig. Geen nieuwe rol wc papier...(ondanks we de kamermeises fooi gaven) Maar een telefoontje naar de balie en ze brachten het meteen. Overig personeel in hotel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtruimte was ook zeer Klein. Soms moesten we staand eten wegens plaatsgebrek. Heel vroeg gaan ontbijten is de boodschap. Aanbod is wel goed, wafels,toast,eieren,croissants,jus dorange,bagels,muffins,ontbijtgranen,...

Ligging is ook ok. Metrohalte vlak voor de deur. Brengt je in 20min naar downtown. Goed te doen.

Volgende keer boek ik een groter hotel, dit was goed voor 1 keer... Wij verbleven een week in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2011

Zeer net hotel

H. van Nimwegen, 4-3-2011

Best Western Plus Prospect Park in Brooklyn is een recent nieuw gebouwd hotel. De kamers zijn niet heel groot maar heel schoon en alles nieuw. Wifi is in alle kamers aanwezig. De metro stopt voor de deur. Naar Times Square een rit van ongeveer 20 minuten. Ontbijt is goed. We hebben hier een 4 pers. kamer gehad. Deze is wel krap met z'n vieren maar goed te doen. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Prospect Park in Brooklyn (bij New York), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Prospect Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Prospect Park scoort een 6.67 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: