Hotel La Quinta Inn Las Cruces ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel La Quinta Inn Las Cruces*** bij :

2 reviews over Hotel La Quinta Inn Las Cruces in het Nederlands

Jaap Heere, 23-9-2005

Goed gelegen hotel, ongeveer 2 km. van het aardige Old Mesilla.

Mooie tuin met zwembad en prima ontbijt.

Wij hadden wat problemen met de TV en de verlichting in onze kamer. Wij meldden de problemen bij de receptie. Ondanks de belofte dat de problemen zouden worden opgelost werd geen actie ondernomen. Bij het uitchecken de volgende hebben wij hier melding van gemaakt en vervolgens werd $ 8 op de kamerprijs in mindering gebracht. Keurig!

Gereisd anders in september 2005

Rob van der Hulst, 6-9-2005

Prima hotel met alle gebruikelijke voorzieningen.Een goed uitgangspunt voor een bezoek aan het White Sands NP of een aantal Ghost Towns die in de buurt zijn te vinden zoals Steins Railroad GT.Het nabijgelegen restaurant van de MRS Applebee keten bleek een verrassende ontdekking. Uitstekend eten voor een relatief lage prijs. Het gratis ontbijt met vers gebakken wafels,orange juice en gekookte eieren blijkt een prettige verrassing van New Mexico te zijn. Aanrader.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn Las Cruces in Las Cruces, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn Las Cruces zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Quinta Inn Las Cruces scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.