6,9

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Red Roof Inn Meadowlands** bij :

6 reviews over Hotel Red Roof Inn Meadowlands in het Nederlands

Goed hotel

Martine, 16-12-2016

Voor de prijs die je betaalt is het een goed hotel! Het is onlangs gerenoveerd en de kamers zijn prima. Heerlijk bed en genoeg ruimte in de kamer. Tegenover het hotel liggen een aantal restaurantjes waar je lekker kunt eten. Ook is er een prima verbinding met NYC. Binnen een half uur sta je midden in het centrum. 's Ochtends en 's avonds is de bushalte vlak naast het hotel. In de tijd ertussen moet je ongeveer tien minuten lopen naar een andere bushalte. Het enige puntje wat wellicht een nadeel kan zijn is dat er een doorgaande weg aan één kant van het hotel langsloopt en dat de vrachtwagenchauffeurs 's morgens vroeg van de parkeerplaats bij het hotel wegrijden. Maar wij hebben dit niet als overlast ervaren. Verder heb ik op een andere beoordelingssite gelezen dat mensen zich niet veilig voelden in de buurt waar het hotel ligt. Ik vind dat echt onzin. Ik heb geen moment gehad dat ik mij onprettig voelde. Het is een prima buurt met restaurants, bedrijven en woonhuizen.
Gereisd met vrienden in december 2016

Niet bijzonder

elise, 25-6-2012

Het hotel stelt niet veel voor maar wat verwacht je voor de prijs. De kamers waren verder schoon en was wel redelijk ingericht. Het personeel was verder vriendelijk en behulpzaam. Op de gangen stonden ook frisdrank automaten. Het hotel ligt ongeveer een half uur van Manhattan met de bus. De bus stopt in de buurt van het hotel.
Gereisd met partner in september 2009

Nooit meer

r.kobossen, 1-10-2009

We zijn hier één nacht gebleven, hadden er drie moeten zijn. We zijn vervroegd uitgecheckt en vertrokken naar een hotel in New York. Het is een motel / truckstop (herrie 's nachts van vertrekkende en aankomende vrachtauto's) en ligt tussen snelwegen in, en veel te ver van New York.
Gereisd familie in augustus 2009

simpel maar goed

H en R, 18-9-2009

Dit hotel ligt ongeveer een half uur rijden van manhattan.

Ligging:aan een rivier langs een rustige weg.

Ruime schone kamers met alle nodige facaliteiten aanwezig, zoals magnetron,koelkast, flatscreen.

Ontbijtmogelijkheden en bushalte op loopafstand.

Gratis parkeren. Goed toegankelijk voor mindervaliden.

Gereisd met partner in september 2009

truckers motel, ver weg van manhattan

gea, 13-5-2009

Mocht je een trip hebben naar new york, en ze bieden deze accomodatie aan. Niet doen. Hele slechte en vieze locatie. Zelfs creepy!! Wij hebben geen oog dicht gedaan en zijn om 6 uur 's ochtends vertrokken uit dit verschrikkelijke ding. De tuin aan de achterkant ziet er mooi uit. Drinken kun je als je geluk hebt uit een automaat halen. Maar bij ons werkte er geen een van de 2. De ligging is echt dramatisch. Er komt 1 x in het half uur een bus die naar Manhattan gaat. En het is nog ver rijden ook.
Gereisd familie in april 2009

Reisagent, 10-5-2008

Tot en met begin van de zomer is het hotel in renovatie en dat is heftig. Het hotel heeft dit niet goed aan de touroperators doorgegeven en daarom zaten wij er midden in!

Het is voordeling alternatief als je New York gaat combineren met autohuur + rondreis. Ieder uur gaat er een bus naar Time square en terug tot 00:40! Kosten $2.25 per enkele reis.

Bushalte is op 5 min lopen, langs de weg!

Wij hadden wel al een gerenoveerde kamer met 2 kleine queensize bedden. Kleine, maar nette badkamers. Hotel ligt ongezellig, tussen 2 drukke wegen in, maar als je voor NYC komt maakt dat niet uit. Kamers zijn soundproof. Aan de overkant zit een Dunkin Donuts en een Wendy's.

Simpel hotel, maar absoluut pas na de zomer van 2008 heen gaan!

Gereisd anders in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn Meadowlands in Secaucus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn Meadowlands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Roof Inn Meadowlands scoort een 6.85 uit 10 op basis van 8 reviews.