Hotel Sheraton Parsippany ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Parsippany**** bij :

3 reviews over Hotel Sheraton Parsippany in het Nederlands

Met touroperator in dit hotel

A.v.Leest, 2-12-2016

Ik wilde net even een beoordeling plaatsen maar zag dat Eva B dit ook gedaan had.....Ze schrijft daar precies hoe het was! Maar zal nog een paar puntjes toevoegen en tips als U naar NY gaat. Het Sheraton is inderdaad een mooi hotel en zeer ruime mooie kamers, alleen jammer dat er geen kluis aanwezig, zou je toch wel verwachten voor een hotel wat 200,- D p/n vraagt. Bij het ontbijt is er iedere ochtend alleen: roerei/worstjes/spek/gebakken aardappelen(de meeste dames zijn hier niet weg van, ik vind het nog wel lekker)/alleen sneden oud bruin brood/cakejes en 3 smeerseltjes en voor de laatste 2 moest je ook nog snel zijn anders was het op! Het diner de aankomst avond was ook Niets bijzonders.De airco's is al jaren een probleem en dat zal wel zo blijven, want iedere keer zeggen ze hetzelfde: ze zullen het aan de engineering staff melden. Het hotel ligt veels te ver van NY, Tip:gewoon in Centrum boeken, iedere dag heen en terug 1 uur of 1 1/2 uur in de bus, zonde van je tijd! Het City/groeps pack(269.-dollar, korting van 100 D zeggen ze en dit is het als je alles optelt Niet waard!) werd eigenlijk wel vriendelijk door je strot geduwd! Tip:gewoon wel met de reis meegaan want 699,-dollar(oh wacht even, een week voor vertrek kregen we ineens een mail, dat er door gewijzigde kosten 52,-dollar pp bijbetaald moest worden, Ook schandelijk en is dit waar, want ik zag al eerdere klachten over deze bijbetaling op internet!! Ik denk dat ze dit iedere keer doen.) en dan gewoon je Eigen programma maken. Inderdaad de tickets voor de musical, wat voelde ik me opgelicht toen ik het prijsverschil zag, ja de prijzen fluctueren nogal en zij moesten ze al veel eerder kopen! Wat een lulverhaal(en we trapte er allemaal in) ze moesten tijdens de reis weten, wie er meeging en welke musical(2 opties) dus hoe kunnen ze dit in godsnaam van te voren regelen!!! Maar U snapt het, ze moeten het hebben van dat Citypack en van de kaartjes voor de musical. Reken even uit we waren met 2 bussen dus ik schat dat ongeveer een man of 50 meeging, dit is dus 50x40 prijsverschil dus 2000.- dollar te verdelen onder de reisbegeleiders! Als je even googelt dan kun je ze met fikse kortingen zelf regelen, wat zij waarschijnlijk ook doen. Van die tip voor de chauffeur kan ik nog enigszins begrijpen, maar dan moet hij het wel verdienen, maar hij deed de hele reis zijn kop niet open tegen iedereen, wat een chagrijn zeg. in de andere bus was wel een leuke en gezellige chauffeur begreep ik van eerdere berichten op internet. Maar dan OOK nog een tip voor de gids en de reisbegeleidster? Nou zij was wel heel vriendelijk alleen als ze 10 zinnen frans vertelde, zei ze vervolgens 2 zinnen in het Nederlands! En als je het verhaal van Eva B en mij gelezen hebt, dan heb je niet Echt zin om haar dan ook nog een fooi te geven. Tip: Wij vroegen aan de plaatselijke gids wat hij vond van het museum van 9-11? Hij zei dat het die 24,- D niet waard is. Nou wij zijn toch samen gegaan en wat was dit Indrukwekkend zeg, kippenvel niet normaal, dus dit zou ik altijd adviseren. Wat mij ook tegen viel was de prijzen van eten en drinken in NY, niet normaal zeg: een biertje 8.-D een wijntje 11.-/15.-D !! en dit was echt overal. Mensen hoor je ook vaak zeggen: wat een vriendelijke mensen zeg die NY, nou wij vonden het wel mee vallen, als je de mensen van het hotel en andere bedrijven waar je mee te maken hebt. De gewone man op straat, die was wel vriendelijk. Maar ze hebben natuurlijk overal door dat je een toerist bent en zo word je ook behandeld. Ook waren inderdaad de maaltijden die bij het pack zaten, niets bijzonders en je kreeg er wel Gratis drinken bij: ja heerlijk chloor leidingwater maar verders niets, ook belachelijk. Ook de terugreis verliep niet soepel want op het vliegveld had een medewerker al de boardingkaarten al uitgeprint en die waren op alfabet dus heel veel stellen zaten daardoor niet naast elkaar! Wel ging alles zeer snel! Maar het was wel een geweldige ervaring om een keer naar NY te ga
Gereisd met partner in november 2016

goed gelegen hotel voor een city-trip

claudine_van_waegevelde, 28-10-2013

Net terug van een city-trip met Oppertunity-care in groepsverband. Door overboeking,naar een ander Parssipany Hotel verhuist die een beetje verder lag. geen probleem daarrond, Fijn hotel met ruime kamers,badkamers met alles er op en eraan. Zeer vriendelijke receptie. ontbijt was lekker maar niet overdreven,je moet je aanpassen aan Amerikaanse normen,hé.

Alles meegemaakt wat de city pack te bieden had : Fifth Avenue,Rockefeller tower, helicoptervlucht boven the city en boottocht op de Hudson River, gospel-evenement op zondagmorgen, voorstelling van "Cinderella" op Broadway,bezoek aan The Bronx..teveel om op te noemen.Speciale dank aan onze gids (die perfect drietalig is fr-ned en engels) Alan,die er alles voor deed om deze reis zo mooi en aangenaam te laten verlopen. Ook een woord dank aan onze eerste belgische gids daar terplaatse Patrick. Een échte aanrader,om deze "city that never sleeps" met deze mensen te gaan verkennen!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Mooi hotel, ruime luxueuze kamers

Anja Van Damme, 6-8-2013

Goede ligging van het hotel op een half uurtje van New York waarbij je onderweg de skyline ziet. Goed hotel met binnen- en buitenzwembad, mooie, grote kamers met zalige bedden, airco, luxueus, badkamer met bad, haardroger, alles wat je nodig hebt. Let wel: door de airco kan het zeer fris zijn in het hotel dus zeker vestje nodig (wij waren daar tijdens de hittegolf, juli 2013). Dit geldt trouwens overal waar je in New York binnengaat (restaurants, winkels, musea,...) is het zeer fris door de airco! Ontbijt in hotel was éénvoudig maar ok. Wij waren daar met een groep Belgen voor een begeleide citytrip naar New York met Opportunity Y-Care, dit is een echte aanrader!!!! Zeer goede begeleiding en organisatie. Dikke duim voor onze begeleider Alan Kok en onze New Yorkse gidsen Patrick en Daniel.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Parsippany in Parsippany, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Parsippany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Parsippany scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.