Hotel Howard Johnson Express Inn North Bergen **

Hotel Howard Johnson Express Inn North Bergen
Howard Johnson Express Inn North Bergen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Howard Johnson Express Inn North Bergen bij:

1 review over Hotel Howard Johnson Express Inn North Bergen in het Nederlands

Supergoedkoop, maar ten koste van personeel

b_tamboer, 21-8-2011

Ik heb hier met twee vrienden in een driepersoons kamer gedurende 11 nachten overnacht en de kamers waren voor de extreem lage prijs (omgerekend nog geen twintig Euro per nacht) uitstekend met prima bedden. Wel was het soms wat warm, maar de airco voldeed.

Er was een snelle taxi-service die je in twintig minuten vlakbij Times Square afzette, dus wat dat betreft was de ligging niet echt een probleem.

Het personeel was voorkomend en beleefd. Wel waren wij geschokt toen we ontdekten dat een van de personeelsleden onder erbarmelijke omstandigheden tussen de voorraden van het hotel moest overnachten! Dat heeft voor een deel de pret bedorven. Gelukkig voor ons geweten kwamen we daar pas vlak voor vertrek achter, anders slaap je toch een stuk minder lekker, zelfs als zuinige Nederlander.

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Express Inn North Bergen in North Bergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Express Inn North Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Howard Johnson Express Inn North Bergen scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: