Hotel Days Inn Newark Airport **

Hotel Days Inn Newark Airport
Days Inn Newark Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Days Inn Newark Airport bij:

1 review over Hotel Days Inn Newark Airport in het Nederlands

Prima waar voor je geld!

Björn Verhoeff, 2-7-2009

Aardig personeel, goede buffetten, mooie ruime en schone kamers!!! Elke dag schoon!

Dit hotel ligt dus wel van New York City af, maar daar kies je dan ook voor! Het is meer een 1 overnachting hotel, maar wij hebben hier onze vakantie gezeten, 11 dagen precies.

We hebben dit goed overwogen, de hotels in Manhattan zijn 3 tot 5 keer duurder als deze, je moet alleen een half uur met het OV reizen, om dan wel midden in Manhattan uit te stappen op NY Penn Station (7th Avenue, 33rd street).

Je kan dan op verschillende manieren naar Manhattan, OV en taxi, alleen is het OV natuurlijk veel goedkoper!!! 15 dollar per dag... Er rijden geregeld vanaf het hotel shuttlebusjes naar het vliegveld, daar kan je de airtrain pakken naar het treinstation, werkt allemaal prima!!!

Als je wilt besparen op je hotel in NY ga hierheen!!!

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Newark Airport in Newark (+airport), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Newark Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Newark Airport scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: