Hotel Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport **

Hotel Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport
Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport bij:

1 review over Hotel Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport in het Nederlands

Prima hotel voor doorreis

Claudia, 16-9-2013

Dit is een prima hotel als je op doorreis bent, er is een shuttle service van en naar de luchthaven Newark. De shuttle service rijdt elk half uur en je kunt evt. ook naar de grote Mall gebracht worden vlakbij het hotel. Wij verbleven er een nacht en kregen een upgrade. Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam, we kregen een gratis late uitcheck omdat we pas in de middag op het vliegveld moesten zijn. Ruime kamers maar gedateerd. Niet heel schoon maar prima om een nacht te verblijven en te gaan shoppen in de Mall, The Outlet Collection. Deze mall is ook te voet bereikbaar. Ontbijt was redelijk, niet heel uitgebreid.
Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport in Elizabeth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Country Inn & Suites By Carlson Newark Airport scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: