Hotel Whiskey Petes Resort & Casino ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Whiskey Petes Resort & Casino*** bij :

3 reviews over Hotel Whiskey Petes Resort & Casino in het Nederlands

Hans, 6-3-2006

Dit hotel ligt 35 mijl van Las Vegas, daar konden we niet meer terecht omdat alle hotels vol zaten. Dan is dit een prima alternatief, je rijdt in ongeveer een half uur naar Las Vegas. De kamers waren netjes maar verder niets bijzonders, wel goedkoop wij betaalden 35 dollar per nacht in het weekend loopt de prijs op to 90 dollar. Voor het echte vertier moet je in Vegas zijn, Whiskey Pete en Primm Vally resort aan de overkant van de snelweg zijn toch een beetje voor de losers en gokkers. In Vegas heb je de goeie restaurants, shows en disco's maar zoals gezegd daar ben je binnen een mum van tijd, daarom kan ik dit hotel toch aan iedereen aanbevelen.
Gereisd met vrienden in februari 2006

Dianne Megens, 3-4-2005

Wij hebben hier afgelopen zomer 2 dagen door gebracht en we vonden het er fantastisch. een monorail die je gratis naar de andere twee hotels brengt,ideaal.een grrot winkelcentrum is erbij en veel kermis atractisch.

we hebben er van genoten,ik vind het een aanrader om in Primm waar dit hotel ligt tot rust te komen voor een voordelige prijs. wij hadden een 4 persoons kamer voor 21 dollar per nacht.

Gereisd anders in april 2005

Fam Weggelaar, 12-2-2005

Ligt aan de interstate 15 naar L.A. Als je niet van de drukte van Las vegas houd is dit een goed alternatief.Gemiddelde overnachting $23

Ongeveer.30 min tot 45 min rijde van las vegas.Kamers zijn heel goed.En hebben een heerlijk buffet.Goed koop naar nederlandse begrippen.

Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Whiskey Petes Resort & Casino in Primm, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Whiskey Petes Resort & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Whiskey Petes Resort & Casino scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.