Hotel Edgewater

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Edgewater bij :

1 review over Hotel Edgewater in het Nederlands

Iris, 18-1-2008

Bezocht tijdens onze rondreis door Zuidwest-Amerika, zomer 2007. Was echt het slechtste hotel van de 15 die we bezocht hebben. Wij zaten in het oude gedeelte, kamers zeer gedateerd, onfrisse bedden, lawaaiige airco. Te weinig handdoeken, maar op verzoek wel meer. Gangen onfris met lekkende airco's waar het vies rook. Lobby met veel gokgelegenheid, ook dit weer oude boel. Enige positieve was het buffet achter het casino, waar je voor een schappelijke prijs je klem kunt eten en drinken!

Laughlin zelf niet de moeite, alleen maar heel heet en benauwd. Het zwembad nodigde niet uit tot zwemmen, klein en zeer druk.

Kortom, sla Laughlin over en ga een extra dag naar Las Vegas.

Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edgewater in Laughlin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edgewater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edgewater scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.