Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wyndham Grand Desert*** bij :

2 reviews over Hotel Wyndham Grand Desert in het Nederlands

Fraai resort dichtbij de Strip

Annelies, 18-6-2012

Het gaat om een drietal gebouwen van hoge afmetingen. Zeer royale entree met receptie aan de ene zijde en een balie aan de andere zijde waar men extra info kan ontvangen. Daarnaast een 'concierge' waar je excursies kan boeken. Ons appartement (het is geen hotel!) op de 11e etage heeft geen ramen die geopend kunnen worden. Geheel dus airconditioned. Ons app. was een éénslaapkamer met jacuzzi. Stapels hand- en baddoeken. Zoals bij alle Wyndhamresorts werkelijk alles aanwezig. Gek genoeg geen waterkoker of theepot! In de beschutting van de gebouwen twee zwembaden en diverse terrassen, waar soms ook animatie plaatsvindt. Winkeltje aanwezig, evenals een mogelijkheid ontbijt te kopen. Op loopafstand van de Strip. Zelfs 5 nachten/6 dagen vonden we te weinig om Las Vegas en ruime omgeving goed te kunnen verkennen. Dus komen we zeker terug.
Gereisd met partner in mei 2012

Goede locatie en zonder casino

dominiek, 22-9-2011

We hadden hier de beschikking over een mooi appartement met 1 slaapkamer en een grote keuken. In de slaapkamer was er een apparte jaccuzi voorzien. Het ressort beschikt over een pendeldienst naar de strip (casino harrah's) maar zelfs te voet is de strip goed te bereiken.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Grand Desert in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Grand Desert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wyndham Grand Desert scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.