Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marriott Grand Chateau*** bij :

1 review over Hotel Marriott Grand Chateau in het Nederlands

Perfect hotel

ciscadeboer, 30-8-2013

In één woord geweldig! Dichtbij de strip, maar geen geluid van buiten te horen. Geen gok gelegenheid wat in het hotel erg prettig was. Onze RV konden wij (gratis) zelf stallen bij een ander Marriott hotel. Wij (2 families met oudere kinderen) verbleven in een 3 slaapkamervilla. Alles wat een mens nodig heeft om een paar dagen te verblijven was aanwezig. Koffiezetapparaat MET koffie, afwasautomaat, volledige keuken inboedel, wasmachine en droger, kortom geweldig. We bevonden ons op de 34e etage met een ge-wel-dig uitzicht. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Grand Chateau in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Grand Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marriott Grand Chateau scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.