Hotel La Quinta Inn Las Vegas Tropicana ***

Hotel La Quinta Inn Las Vegas Tropicana
La Quinta Inn Las Vegas Tropicana

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor La Quinta Inn Las Vegas Tropicana bij:

1 review over Hotel La Quinta Inn Las Vegas Tropicana in het Nederlands

zware tegenvaller

sanne, 18-5-2013

Nee. Wat is dit tegengevallen.

De kamers zijn heel gehorig (gyps platen). We konden elk kuchje en toiletbezoek van de buren mee krijgen.

Bij aankomst was er geen warm water. Dit duurde 2 dagen! Geen compensatie of excuses hiervoor.

Een kamer met balkon geboekt. Maar de deur van het balkon kon niet open. Begane grond. Dus dit is ivm veiligheid. Maar wel extra betaald voor een kamer met balkon, ookal konden we het balkon niet gebruiken. Ook hier geen excuses of tegenmoedkoming.

Zwembad is mooi maar slechts voor de helft open. (Te weinig personeel..) Maar ik denk niet dat we maar voor een half zwembad hebben betaald.

Kamer is 3x niet schoongemaakt. Ook nadat dit gemeld was is er niemand meer gekomen.

Slechte service en VEEL te veel betaald. Zeker geen aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn Las Vegas Tropicana in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn Las Vegas Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Quinta Inn Las Vegas Tropicana scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.