Hotel Hard Rock ****

8,9

15 reviews over Hotel Hard Rock in het Nederlands

Super hotel.

Ilse, 6-1-2017

Beste hotel van alle hotels van onze trip voor Amerika. Schoon, zeer vriendelijk en super goeie sfeer. Alleen afstand strip lopen vond ik pittig
Gereisd met vrienden in januari 2017

Feel like a Rockstar

Danny, 15-8-2016

Prima en luxe hotel. Zeer goede kamers, prima bedden en zeer schone badkamer met lotion, shampoo, zeep etc. Grote flatscreen met veel zenders en radiozenders. Uitchecken gaat ook via deze tv, een nieuwe ervaring voor ons. Kluisje aanwezig en minibar, snoep, tandenborstels, condooms en zelf een vibrator. Allemaal uiteraard tegen meerprijs.

In het hotel is zoveel te zien en te doen dat je bijna vergeet om naar je kamer terug te gaan. Bij het zwembad kun je heerlijk zitten. In het hotel overal rockmuziek, voornamelijk classic rock. Ik heb geen snoeiharde speedmetal gehoord. Denk een beetje aan acdc en voor het nieuwe werk aan bands als Foo Fighters. Parkeren is gratis en voldoende plek in de parkeergarage. Inchecken werd gedaan door een soort vrouwelijke robot, daar was geen persoonlijke touch te vinden. Deze dame ratelde een standaard verhaal af. Komt misschien ook omdat ze zelf niet uit de VS kwam en dan is de kennis van de Engelse taal soms niet heel erg goed. Regelmatig heb je daar het idee dat jij nog beter Engels spreekt dan mensen die daar al jaren wonen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk hotel buiten de drukte van de Strip

Judith, 17-11-2014

Fijn hotel! Grote, mooie, schone kamer. Ontbijt niet inclusief, er zit een Lucky's waar je kunt ontbijten. (helaas geen buffet, wel lekker eten) Er zitten een paar fijne restaurant in het gebouw. (Culinary Dropout: heerlijk buiten gegeten) Zwembaden zijn echt heerlijk, met handdoekenservice, compleet luxe-gevoel. Hotel ligt aan zijstraat van Strip, is wel een eindje lopen. Er is een shuttle-service (gratis), maar niet in de avond. Om je eens lekker onder te dompelen in de wereld van hardrock!
Gereisd met partner in oktober 2014

Fantastisch hotel!

Dominica, 28-10-2013

Geweldig hotel. Hotel staat niet aan de Strip, als je daarheen wilt kun je het beste een taxi nemen.

De bedden zijn heerlijk en de kamer is ruim. En wat iedereen zegt over de harde muziek en hard rock muziek, ja .. .dat is waar ... maar wat denk je te verwachten als je naar een HARD ROCK Hotel gaat? Maar goed, ik hou dan ook van Hard Rock muziek.

Overdag is het ook heerlijk om gewoon lekker aan het zwembad te liggen. Kortom, top hotel!

Gereisd met partner in september 2013

Vriendelijk personeel, maar zo dom !!!

sofie, 19-11-2012

Het is een super hotel met mooie, ruime kamers. Er zijn veel faciliteiten in het hotel wat een pluspunt is. Het personeel is vriendelijk maar je moet er niet teveel aan vragen want ze kunnen je zelden helpen. Volgens mij iets wat typisch is aan de amerikanen. Ik heb tot 2x toe gevraagd om een fax te versturen naar belgië. Ik gaf het volledige nummer op, maar toch konden ze de fax niet versturen !!! Een echte ramp op dat vlak. Eerlijk zijn ze al even min. Zo had ik een optreden van Guns n' Roses geboekt tijdens mijn verblijf. Toen ik door de security moest werd mijn handtas gecontroleerd en werd mij meegedeeld dat mijn fototoestel te groot was en daardoor niet binnen mocht. Een klein fototoestel, gsm, i-phone.... kon wel allemaal. Tot mijn grote verbazing ben ik wel enkele fans tegengekomen met een tablet. Volgens mij groter dan mijn fototoestel. Wanneer ik dit ging melden dan zeiden ze mij dat ze het gingen regelen. Ja, ja, niets geregeld. Dus eerlijk zijn ze ook niet.
Gereisd met partner in november 2012

Geweldig

Jos & Marjelle, 11-10-2012

Heerlijke bedden en de suites waren echt super groot en mooi; bad om in te verdrinken en super grote douche

Ja , er zou een ontbijtbuffet moeten zijn en niet alleen Amerikaanse vette hap !

Gereisd met partner in oktober 2012

Super Hotel

Georgette, 14-4-2012

Het is niet goedkoop maar wie wat meer te besteden heeft is dit hotel fantastisch.
Gereisd met partner in september 2011

Fraaie kamer, super poolparty

Ton, 16-6-2011

2 overnachtingen geboekt in juni. Fraai hotel met schitterende kamer. Stel je vooraf in op de keiharde hardrock muziek, dan is het best uit te houden. De Rehab poolparty op zondag was top! Daar draaien gewoon DJ's, dus daar geen hardrock :-)

Zoals in alle hotels in Vegas genoeg keuze in restaurants.

Gereisd met partner in juni 2011

Leuk Hotel

mark, 6-6-2011

Je moet wel van harde muziek houden...! Overal in het hotel harde muziek, zowel in casino als aan het zwembad. Geweldig restaurant Nobu niet vergeten!

Verder voor Las vegas begrippen een erg leuk leuk. Niet zo amerikaan ingericht gelukkig. Allemaal wat strakker.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Crazy place in a crazy town!

Monique & Chris, 11-7-2010

Een week in het Hard Rock Hotel Las Vegas verbleven in oktober 2009. Als je denkt dat je alles gezien hebt moet je eens naar dit hotel gaan, van chique geklede mensen tot rockers, alles loopt hier rond, je komt ogen te kort.... Ze hebben zelfs een eigen Starbucks in het hotel! Wij verbleven in de nieuwe toren, mooie ruime prima kamers! Las Vegas is a cray town but we loved it!

We gaan zeker nog eens terug en dan zeker weten boeken we 't Hard Rock Hotel! In 10 minuten ben je op The Strip en anders neem je gewoon de Hard Rock Café-bus, je moet wel van stevige muziek houden want dat hoor je zowel in het hotel als in de bus.

Gereisd met partner in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hard Rock bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hard Rock in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hard Rock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hard Rock scoort een 8.85 uit 10 op basis van 15 reviews.