Hotel Flamingo Hilton ***

7,7

10 reviews over Hotel Flamingo Hilton in het Nederlands

Te gek

Jeroen77, 2-1-2011

Hoger gelegen verdiepingen zijn een aanrader ondanks dat je niet veel tijd in je kamer doorbrengt.
Gereisd met partner in juni 2008

Een echte aanrader

Tomas, 18-1-2009

Het hotel is groot, prima ontbijt en diner. De kamers zijn prima. Ligging is ook prima tegenover Ceasar Palace dus aan de Strip.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Marien R, 8-1-2008

Geen nieuw maar goed hotel, zonder de (overdreven?) luxe van de andere Vegas hotels in de buurt. Vrij centraal gelegen op de strip, tegenover Caesar's Palace.

Goed en goedkoop eten (uitgebreid buffet voor weinig geld). ruime kamers, uitstekende service.

Gereisd met partner in januari 2008

Monique & Robin, 29-6-2007

Wij zijn hier nu in het totaal 4 keer geweest en het is echt een aanrader. Prima ligging, mooie kamers. Inderdaad volop luxe voor ons Nederlanders. Ook het ontbijt en dinerbuffet is uitstekend maar er zijn ook andere restaurants in het hotel. Heerlijk hotel.
Gereisd anders in juni 2007

R Meijer, 1-10-2006

ben 5 keer in Vegas geweest waarvan 3 x in the Flamingo.

ligging midden op de Strip vlakbij Ceasar's, Bellagio en Paris, niet ver van Venetian ,Treasure Island en the Mirage.

Het was het allereerste hotel op the Strip opgericht door maffioso Bugsy Malone. Grandioos zwembad ,goede kamers.

Prima prijs in verhouding net de andere

complexen. Voor ons Hollanders luxe genoeg !!

Gereisd anders in oktober 2006

Kaat Van Hoecke, 15-6-2006

IDEAAL hotel als je graag centraal zit op de Strip. Vlak bij alle superchique hotels, waar je zomaar kan binnenlopen om al de pracht en praal, maar ook kitch en glitter te bekijken. Waarom zou ik naar een superduur hotel gaan, als de Flamingo uiterst netjes is, ruime kamers geeft, en werkelijk midden alle bezienswaardigheden ligt? Ik ga er echt maar om te slapen, dus al die tralala hoef ik niet. Ik heb een goed hotel gehad aan een bijzonder aanvaardbare prijs.Hotels in San Diego en L.A. zijn dubbel zo duur...! En van de Flamingo hebt ik genoten!

Als je graag bijzonder lekker wilt eten en geen zin hebt om een peperdure rekening te krijgen, ga dan naar THE ASIAN RESTAURANT in HARAH'S. Er zijn maar een klein aantal tafeltjes en de kelners zijn zeer kortaf, maar wat ze serveren...........! Om je vingers van af te likken!

Gereisd met partner in juni 2006

Duncan, 8-1-2006

De ruime kamers zijn inmiddels gerenoveerd en zien er goed uit.

Diverse zwembaden in de tuin, waaronder een speciaal kinderbad. In de tuin flamingo's, pinguins, met speciale voedertijden.

Schrijf op hun nieuwsbrief in, ben je als eerste op ge hoogte van aktiestarieven.

Gereisd met partner in november 2005

Marjan en Ralph, 4-11-2005

De beste plek op 'the strip' voor een goede prijs! Aanrader indien je centraal wilt zitten. Middenin al het feestgedruis. Prima kamers, heerlijke bedden, gratis parkeren. Prima prijs/kwaliteitverhouding!
Gereisd anders in november 2005

Monique, 21-4-2005

Wat verouderd hotel, maar perfecte ligging. (bij Bellagio, Mirage). Mooie tuin met groot zwembad en nog flamingo's en pinguins. (stinkt wel een beetje).
Gereisd anders in april 2005

peter, 13-3-2005

Ik ben voor mijn werk de afgelopen jaren in Las Vegas geweest en heb daarbij enkele keren in het Flamingo Hilton gezeten. Het is een prima hotel, alleen begint het een beetje gedateerd aan te doen. De faciliteiten zijn wat beperkt, zeker vergeleken bij de andere hotels in die omgeving. De kamers zijn prima en de bedden zijn goed. De badkamers zijn niet echt super. De mini-suites zijn aan te bevelen. Lekker ruim!

Al met al een prima hotel voor een redelijke prijs

Gereisd anders in maart 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flamingo Hilton in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flamingo Hilton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flamingo Hilton scoort een 7.7 uit 10 op basis van 10 reviews.