Hotel Econo Lodge Las Vegas **

Hotel Econo Lodge Las Vegas
Econo Lodge Las Vegas

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Econo Lodge Las Vegas bij:

1 review over Hotel Econo Lodge Las Vegas in het Nederlands

Je krijgt waar je voor betaalt

Bumble, 5-10-2009

Econo Lodge is een onderdeel van een hotel/motel keten en daarvan is de kwaliteit best constant. Je betaalt niet veel en dus moet je ook niet veel verwachten.

De kamers zijn schoon, de bedden goed en de douche warm en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet meer nodig heb als ik de hele dag weg ben. Het ontbijt stelt niet zoveel voor (zoet gebak en koffie/thee). Er is een zwembadje, maar dat ligt dicht bij de straat, weinig privacy dus.

Je zit niet zo ver van het begin van de Strip en op de hoek ligt een wedding chapel (leuk om te kijken). Een goede plek om je hoofd neer te leggen naar een vermoeiende dag, maar verwacht geen Vegas Glamour.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econo Lodge Las Vegas in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econo Lodge Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Econo Lodge Las Vegas scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.