Hotel Cosmopolitan ****

9,1

9 reviews over Hotel Cosmopolitan in het Nederlands

Fantastisch hotel centraal in Las Vegas

Reiziger, 19-8-2016

Prima hotel, centraal gelegen in Las Vegas aan de Strip. Was hier voor een congres en zowel de congres ruimte als kamers ware prima. Zeker aan te bevelen voor een vakantie of zakelijk verblijf in Las Vegas.
Gereisd zakelijk in juli 2016

Super hotel.

j.assen, 30-9-2014

Het is een prachtig hotel.de kamers zijn groot schoon en geweldig.

Grote bedden mooie badkamer compleet met bubbelbad elke dag schoon gemaakt.de badjassen hangen weer klaar.

leuk balcon onze kamer was aan de straatzijde we keken zo de stad in.

er is een zwembad op de 14e verdieping.rustig en genoeg stoelen.handdoeken service

Gereisd met partner in september 2014

GEWELDIG!!!!! wat een uitzicht

Daphne, 9-11-2013

Super de luxe en groot hotel. Een buffet waar je echt gebruik van MOET maken, wat een beleving. We keken met onze kamer over de Bellagio fonteinen. Een hotel om over 40 jaar nog over te praten samen.
Gereisd met partner in juni 2012

Super!!

mevrouw VANDERBEKEN, 14-9-2013

Het hotel was prachtig, je merkt dat het redelijk recent is gebouwd. Als je het vergelijkt met de andere hotels in Vegas is het ook veel moderner. Het ligt in het midden van de Las Vegas Strip, dus je kunt naar vele plaatsen wandelen vanuit het hotel. Er waren drie zwembaden, echt prachtig en wij hadden altijd plaats op de ligzetels in het zwembad zelf. Ik heb "zeer slecht" gezet bij kindvriendelijk omdat ik gewoon vind dat je naar een plaats als Las Vegas geen kinderen meeneemt.
Gereisd met partner in september 2013

goed hotel met ligging op de strip

Benny, 28-4-2013

Het was effe zoeken naar de parkeergarage van het hotel. Maar we hebben het gevonden. We hadden onze kamer op de 51e verdieping met uitzicht over de fonteinen en de strip. Het parkeren is gratis. Wel kijken waar je de auto gezet hebt want het is een grote parkeergarage. De kamer heeft 2 Queens bedden en een ruime badkamer. Ontbijt was inderdaad erg duur, we hebben ontbijt gehaald bij een grote supermarkt. Death Valley ligt op 2 uren rijden.
Gereisd met partner in april 2013

Moderne luze kamer, centraal aan The Strip

Jeroen, 23-12-2012

Perfect hotel dat heel centraal ligt aan The Strip. De luxe en modern ingerichte kamer is z'n geld zeker waard. De badkamer is helemaal super, met dubbele wastafel en grote doucheruimte.

Onze City Room had werkelijk fenomenaal uitzicht op de Eiffeltoren van Hotel Paris en de fonteinen van het Bellagio. City Rooms kunnen echter ook aan de andere kant van het hotel liggen en dan is het uitzicht veel minder spectaculair. Bij duurdere kamers kun je wel met zekerheid het uitzicht op de fonteinen reserveren.

Voor WiFi moet je nog flink bijbetalen en koffie of thee kun je niet zetten op de kamer. Tja, dit is Las Vegas. Ontbijt is niet inbegrepen en duur in het hotel. In de Miracle Miles Shops tegenover het hotel heb je goed ontbijt voor een veel betere prijs.

Gereisd met partner in november 2012

hip, luxe en comfortabel

thaksel, 15-6-2012

Een vrij nieuw hotel midden aan De Strip. Zeer ruime kamers, met aparte zitkamer en keuken en met balkon. Wat redelijk uniek is in Las Vegas.

Het hotel zelf is erg trendy met 's avonds allemaal mooie en hippe mensen.

De prijs voor de kamers varieert bijna per dag, dus goed op de verschillende sites in de gaten houden. Omdat het hotel zo centraal ligt is het een perfecte basis voor het Las Vegas leven.

Er zijn twee zwembaden. Voldoende bedjes, handdoeken, schaduwplekken en bediening.

Gereisd met partner in juni 2011

Superleuk hotel, modern design mét balkon!

Kimberly, 16-2-2012

Fantastisch leuk hotel met zeer modern design. Zeer recent gebouwd en het enige hotel in Las Vegas met balkon aan elke kamer! Wij hadden een vanaf hier een fantastisch uitzicht over een gedeelte van de Strip. Kamer was zéér ruim, super de luxe badkamer en met hi-tech snufjes. Kamers worden ook dagelijks schoongemaakt en zijn echt wel zéér proper.

Het hotel heeft verschillende lekkere restaurants (Italiaans, Frans, Steak, Chinees,...) en ook het ontbijtbuffet is super. Minder vonden wij wel het avondbuffet, dit was weinig gevarieerd en niet zo kwalitatief.

Op de 14e verdieping heb je een super zwembad waarbij je ook een prachtig zicht over de Strip hebt.

Verder hebben wij ook de spa bezocht in het hotel, deze was prijzig maar wel zeker en vast de moeite waard.

Gereisd met partner in oktober 2011

Super Hotel

Anna, 31-7-2011

Onbeschrijfelijk mooi hotel!!!

Slechte house-keeping, kamer was niet 5 sterren waardig schoon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cosmopolitan in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cosmopolitan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cosmopolitan scoort een 9.09 uit 10 op basis van 9 reviews.