Camping Yellowstone Grizzly RV Park

Yellowstone Grizzly RV Park

1 review over Camping Yellowstone Grizzly RV Park in het Nederlands

Vriendelijk en zeer behulpzaam

ronell, 25-12-2009

Na veel andere campings in West Yellowstone te hebben gezien kwamen we een bord van deze camping tegen. Ook deze maar even bekijken. Ontvangst was heel erg super ondanks de drukte. We kregen een rondleiding en folders aangeboden. Overdag in de overblijfruimte gratis koffie en thee. Winkel aanwezig. Sanitair met een code waardoor deze geweldig zijn. We hebben 1 nacht in een cabin gezeten. Deze was groot, schoon en heerlijk warm. 2 nachten met de tent gestaan en we kregen gratis stroom i.v.m. de kou. Ook het snoer konden we lenen. Top camping op 2 minuten vanaf de ingang van het park maar dan met alle faciliteiten die in het park nog wel eens ontbreken. Gezien de tijd van het jaar willen we graag wat luxe anders hadden we in het park gestaan maar deze camping is een goed alternatief.
Gereisd met partner in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yellowstone Grizzly RV Park in West Yellowstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yellowstone Grizzly RV Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yellowstone Grizzly RV Park scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: