Hotel Ocean Mist **

Ocean Mist

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ocean Mist bij:

1 review over Hotel Ocean Mist in het Nederlands

Ligt pal aan zee, megagrote kamers

esther, 8-10-2011

Wij verbleven hier met 2 grotere kinderen. Het motel ziet er aan de buitenkant een beetje vervallen uit (komt door het donkere hout) maar de kamers zijn megagroot en alles erop en eraan. Ook een keukentje, heerlijk om weer eens zelf te kunnen koken, het Amerikaanse restauranteten kwam onze neus uit.

Het hotel ligt pal aan zee, je hoeft alleen maar je kamer uit te lopen. Heel smal strandje maar niet druk aangezien de meeste Amerikanen niet op het strand gaan zitten.

Er is ook een klein binnenzwembad, hebben wij niet echt gebruikt. De kinderen af en toe nadat ze in zee hadden gezwommen.

South Yarmouth is niet gezellig. Een volgende keer zouden wij meer richting Provincetown gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean Mist in South Yarmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean Mist zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean Mist scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.