Hotel Ocean View Inn & Resort ***

Ocean View Inn & Resort

1 review over Hotel Ocean View Inn & Resort in het Nederlands

Warm en koud

Jaap, 20-5-2010

In februari zijn er in Gloucester, MA niet veel hotels open. De Ocean View Inn zag er in het donkere en koude weer ook nogal gesloten uit, maar bleek bij nadere inspectie toch geopend. Wij waren de enige gasten en kregen een van de kamers met uitzicht op de oceaan. 's Ochtends vroeg zagen we vanuit ons bed de zon opkomen boven de zee en hoorden wij uit ons bed de zeemeeuwen. De locatie van dit hotel is dus uitstekend. De uitrusting van de kamers in het hoofgebouw is rustiek: wij sliepen in een antiek four poster bed met een goed matras. De elektrische verwarming van de kamer liet zich na enige studie ook temmen. Maar met het loodgieterswerk was er iets fundamenteels misgegaan. In onze kamer (en in die er naast, bleek toen de receptionist het ging controleren) kwam uit alle kranen alleen maar gloeiend heet water. Van tandenpoetsen en douchen kon dus geen sprake zijn. Gelukkig was er elders in het hotel nog een badkamer met koud water.
Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ocean View Inn & Resort in Gloucester, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ocean View Inn & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ocean View Inn & Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.