Hotel Sheraton Framingham ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Framingham bij:

2 reviews over Hotel Sheraton Framingham in het Nederlands

Prima doorreis hotel

Steven, 27-8-2016

Wij verbleven 1 nacht in dit hotel tijdens onze rondreis noord-oost America. Kamers en bedden waren goed plus koffie en thee op de kamer. Gratis wiffi in de lobby en bij ons ook tot op de kamers. Diner in restaurant, prima. Ontbijt was heel goed. Verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Ligt wel erg ver van Boston

Astrid, 23-10-2014

Het hotel ziet er prima uit, kamers zijn goed verzorgd alleen lag onze kamer in een soort van kuil die onder de rand van het zwembad uitkeek. Het hotel ligt net even te ver van Boston om handig te zijn, maar als je op doorreis bent, is dit een prima hotel. Het ontbijt was voor ons inclusief (via ontbijtbonnen) en was uitstekend!
Gereisd met vrienden in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Framingham in Framingham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Framingham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Framingham scoort een 6.6 uit 10 op basis van 2 reviews.