Hotel Red Roof Inn Boston Woburn **

6,3

1 review over Hotel Red Roof Inn Boston Woburn in het Nederlands

Doorgangshotel

Gast, 19-10-2016

Dit hotel krijgt van ons een 1 voor service omdat bij aankomst onze reservering niet te vinden was. Pas na een duur telefoontje naar Nederland belde de reisorganisatie terug en was de boeking vindbaar.

Het binnenzwembad was gesloten voor renovatie. Vreemd want dat doe je in de zomermaanden en 's-winters kunnen mensen binenn er gebruik van maken.

Kamers zijn ruim. Magnetron en koelkast aanwezig. Weinig outlets voor laden equipement. Snel Internet.Zo'n 10 miles van Boston downtown. Makkelijk te bereiken met auto.

Ontbijt is karig en alles gaat met plastic bestek. Als je pech hebt is er een busgezelschap en geen plaats om te zitten. Alles is dan ook snel op.

Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn Boston Woburn in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn Boston Woburn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Roof Inn Boston Woburn scoort een 6.29 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: