Hotel FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD **

Hotel FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD
FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD bij:

1 review over Hotel FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD in het Nederlands

Nooit meer

Chris, 6-11-2015

Toen wij er verbleven heette dit hotel Country Inn & Suites. Wij, gezin met twee dochters 18 en 17 jaar, verbleven 3 nachten in dit hotel (doorverwezen omdat het voor ons geboekte hotel "overboekt" was). We verbleven in een ruime kamer met 2 kingsize bedden. Het hotel was niet echt schoon te noemen. Zwembad was buiten gebruik. Ontbijtbuffet was karig. Met de auto ben je wel in nog geen 10 minuten bij het metrostation, vanwaar je zeer snel in hartje Washington D.C. staat.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD in New Carrollton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel FairBridge Inn & Suites Capitol Heights, MD scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: