Hotel Bluenose Inn Bar Harbor ****

Hotel Bluenose Inn Bar Harbor
Bluenose Inn Bar Harbor
9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bluenose Inn Bar Harbor bij:

1 review over Hotel Bluenose Inn Bar Harbor in het Nederlands

megagrote kamer!

mo, 9-9-2010

Erg tacky hotel, maar wel mooie grote kamers. Echt onwijs lelijk ingericht in Engelse stijl. Maar de kamer is erg groot met 2 grote tweepersoonsbedden, een zitje met open haard en een grote badkamer. Service prima. We hebben ons wel kapotgelachen om het golfkarretje dat buiten stond om je naar het restaurant te brengen dat 100m verderop lag. We hebben ons ontbijt daar genuttigd, was erg goed. Bar Hrbor zelf is klein, maar is leuk om kort doorheen te lopen en we hebben fantastisch gegeten 'savonds.
Gereisd met vrienden in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bluenose Inn Bar Harbor in Bar Harbor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bluenose Inn Bar Harbor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bluenose Inn Bar Harbor scoort een 9.25 uit 10 op basis van 16 reviews.