8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Place d'Armes*** bij :

3 reviews over Hotel Place d'Armes in het Nederlands

mooie ligging

maureen wolters, 25-4-2010

Dit hotel is perfect gelegen. Wij hadden het hotel in nederland al geboekt, maar kregen tijdens onze rondreis problemen met onze creditcard waardoor de geboekte kamers gecanceld werden. We hebben telefonisch contact gehad, maar dit kon niet worden voorkomen. Hierdoor kregen we een andere kamer als geboekt, namelijk een zonder ramen. De vriendelijkheid bij de receptie wisselde nogal. Het is wel een schoon hotel met een heel mooi binnenplaatsje en je kan parkeren bij het hotel.
Gereisd met partner in september 2009

Miranda, 27-7-2005

Als je de score ziet dan raad je het al: dit is het perfecte hotel voor een bezoek aan New Orleans. Het ligt middenin the French Quarter (naast Jackson Park) en heeft een prachtige uitstraling als oud, goed geconserveerd gebouw (voormalig klooster) met prachtige groene en bloemige accenten overal. Het personeel was heel aardig en behulpzaam. Enig minpuntje: het zwembad was erg klein, maar op zich is New Orleans een stad waar zoveel te doen is dat je weinig tijd hebt om te zwemmen!

Gereisd anders in juli 2005

Liz, 4-7-2005

Dit karakteristieke New Orleans hotel heeft eigenlijk de beste ligging van alle hotels in het French Quarter. Zeer centraal gelegen in het hart van het historic district aan Jackson Square. Kamers zijn ruim en schoon, auto kan in parkeergarage bij hotel. Vriendelijkheid receptie personeel verschilt nogal. Waardevolle spullen kunnen in de safe achter de receptie. Een prachtige binnentuin met klein zwembad maakt van dit hotel een zeer aangename plaats om te verblijven.

Gereisd anders in juli 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Place d'Armes*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Place d'Armes in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Place d'Armes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Place d'Armes scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.