Hotel Maison Dupuy ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maison Dupuy bij:

3 reviews over Hotel Maison Dupuy in het Nederlands

Goede ligging!

mdm, 17-7-2013

Prachtig hotel midden in het "french quartier" een paar minuten lopen en je bent op Bourbon Street en aan de missispi! Een rondvaart op de boot Natchez is echt een aanrader!Wij hebben het hotel via de site van Maison Dupuy geboekt en dat ging perfect!
Gereisd met partner in juli 2005

mooi hotel

Jan, 27-9-2009

Het hotel was mooi en gunstig gelegen in het french quater, alleen het parkeren was echt het duurste wat we ooit hadden meegemaakt in de USA, namelijk $ 36 per nacht.
Gereisd met vrienden in september 2009

Robin en Marieke van der Hooft, 2-5-2006

Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maison Dupuy bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maison Dupuy in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maison Dupuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maison Dupuy scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: