Hotel Le Pavillion ****

Le Pavillion

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Pavillion bij:

1 review over Hotel Le Pavillion in het Nederlands

Bart van der Linden, 2-9-2005

Ik ben een aantal keren (6) in het Pavillion geweest, ik ben bang dat het hotel enorme schade heeft opgelopen. Maar mijn ervaringen zijn geweldig. Nadat ik na 3 jaar terugkeerde naar het hotel waren de meeste personeelsleden nog steeds daar. Ze herkende mij zelfs. De sfeer is geweldig, Big Mamma die het ontbijt serveerd. Een zwembad op het dak met een prachtig uitzicht over de parishes. Vriendelijke staff, prima kamers. Vraag, als de boel is gerestaureerd, waar de monumentale trap is. Het Pavillion is het parade paardje van de eigenaar die meerdere "landmarks" in the US heeft. 100 meter (echt) van Bourbon street. Zwaar aanbevolen. Goede prijs.
Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Pavillion in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Pavillion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Pavillion scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: