Hotel JW Marriott New Orleans ****

Hotel JW Marriott New Orleans
JW Marriott New Orleans
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel JW Marriott New Orleans bij:

3 reviews over Hotel JW Marriott New Orleans in het Nederlands

C. R., 7-8-2005

Een fantastich hotel. Grote kamers met een spectaculair uitzicht. Uitermate vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader ook als je met kinderen gaat (fantastisch zwembad).
Gereisd anders in augustus 2005

annemiek, 17-6-2005

Wij zijn er sept 2004 geweest ten tijde van de naderende orkaan, moesten helaas verplicht binnen blijven en hebben van de 3 dagen in new orleans niets gezien als alleen dicht gespijkerde ramen, mijn ervaringen zijn alleen van binnen het hotel en die waren o.k., een enkel minpuntje vond ik de torenhoge kosten voor de parkeergarage per dag, heb onze auto in L.A./San Fr en meerdere grote steden geparkeerd maar nergens zo duur als in New Orleans, vandaar mijn 6je.
Gereisd anders in juni 2005

anne, 19-5-2004

groot hoog hotel iets meer dan 34 etage! midden in de centrum van New Orleans.garage onder in het hotel aanwezig. Grote kamers met een prachtig uitzichtleuke stad vooral tijdens de carneval periode! dan word alles erg leuk versierd,ook is hier veel te doen en te zien in de omgeving van het hotel. verder wordt dit hotel door veel zaken mensen bezocht en straalt dat ook zo uit! als je binnen komt bij de receptie.
Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JW Marriott New Orleans in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JW Marriott New Orleans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel JW Marriott New Orleans scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: