Hotel Holiday Inn Chateau Le Moyne ***

Hotel Holiday Inn Chateau Le Moyne
Holiday Inn Chateau Le Moyne
6,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Chateau Le Moyne bij:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Chateau Le Moyne in het Nederlands

Heerlijk nostalgisch hotel

Petra Verschuren, 2-8-2009

Wij zijn hier 2 nachten geweest met 2 tieners en heebn het heerlijk gehad. We hadden een mega grote kamer aan de voorzijde van het hotel. Hierdoor in het weekeind wel behoorlijk wat geluidsoverlast van het uitgaanspubliek. Inderdaad is het hotel oud maar binnenkort wel totaal gerenoveerd. Zwembad is zalig en schoon en ontbijt is een aanrader op het terras. Wij hebben ons met de kids niet onveilig gevoeld in deze buurt. 30mtr lopen en je bent in het French Quarter.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Gedateerd, maar centraal

Tompoesje, 26-10-2008

Gedateerd hotel. Badkamer is erg klein, maar bedden goed. Veel lawaai van generatoren. Er zijn betere hotels in de buurt! De ligging is wel centraal.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

chris, 10-12-2004

Mooi hotel in een foute buurt. Veel hoerententen en stripteasebars in omgeving. Niet om lekker 's avond een blokje om te gaan. Taxi gepakt naar French Quarter en daar is het goed toeven
Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Chateau Le Moyne in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Chateau Le Moyne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Chateau Le Moyne scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: