Hotel Crowne Plaza Astor ****

Crowne Plaza Astor

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Crowne Plaza Astor bij:

1 review over Hotel Crowne Plaza Astor in het Nederlands

A vd Bogaard, 18-6-2007

Leuk hotel op de hoek van Canalstreet, Bourbonstreet. Erg centraal gelegen. De auto wordt netjes naar een (betaalde) parkeerplaats gereden en op verzoek weer gehaald. Het zwembad ligt op de 3e etage en is niet zo groot. Voor de ongeveer 700 gasten die het hotel kan hebben kan dat wel eens een probleem zijn, maar schijnbaar willen er niet veel mensen gebruik van maken. Wij hebben er dan ook een paar keer lekker kunnen relaxen. Het personeel vonden we wat nors maar misschien zijn ze hier zo want in Memphis vonden we dat ook. De mensen in New Orleans hebben toch veel meegemaakt met Katrina. Als je daar bent maakt het erg veel indruk zelfs 21 maanden later.
Gereisd met vrienden in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Astor in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Astor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza Astor scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: