Hotel Sheraton Grand Chicago ****

Hotel Sheraton Grand Chicago
Sheraton Grand Chicago
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sheraton Grand Chicago bij:

3 reviews over Hotel Sheraton Grand Chicago in het Nederlands

Renovatietijd...

JWVerschueren, 4-3-2011

Deze Sheraton is dringend toe aan een grote renovatie: het is te lang geleden dat hier is gemoderniseerd, en ook een fris vrolijk verfje/behangetje op de muren is erg welkom!

Het hotel ligt echter heel erg centraal, en een deel van de kamers heeft een fraai uitzicht.

Kortom, als je erg weinig op je kamer bent is het geen probleem, maar wanneer je veel in het hotel wilt vergaderen, dan zijn het Hyatt of het Renaissance op W Wacker Drive aan de andere kant van het water betere alternatieven...

Gereisd zakelijk in januari 2011

Goed hotel in centrum Chicago!

Veronique, 25-7-2009

Wij zijn hier 4 nachten in juni 2009 geweest, tijdens het bluesfestival. Kamers zijn groot en van alle gemakken voorzien. De bedden iets te zacht. Prima hotel op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Receptioniste heeft ons adequaat doorverwezen naar het ziekenhuis (meteen afspraak voor ons gemaakt) toen mijn man verging van de kiespijn.
Gereisd met partner in juli 2009

kris, 15-6-2006

verzorgd hotel op loopafstand van het centrum; goede service, kamers volledig uitgerust maar wat verouderd. We waren daar in december
Gereisd zakelijk in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Grand Chicago in Chicago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Grand Chicago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Grand Chicago scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.