Hotel Shilo Inn Twin Falls **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Shilo Inn Twin Falls bij:

2 reviews over Hotel Shilo Inn Twin Falls in het Nederlands

Prima hotel, leuk zwembad

Evi, 10-8-2017

Goed ontbijt (voor Amerikaanse begrippen), leuk zwembad met sauna's en aardig personeel. Er ging wat fout met onze boeking, ze hadden 2 personen doorgekregen ipv 4. Gevolg: onze tieners moesten op een slaapbank en dat matras was bedroevend slecht. Je kon beter op de grond slapen. Daarom heb ik voor de kamer een laag cijfer ingevuld. Tip: als je boekt (ook via een reisorganisatie zoals wij) check of het aantal personen klopt. Er zijn nl wel kamers in dit hotel met 2x een 2pers bed. Restaurants in de buurt in overvloed.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

redelijke hotel voor goedkope prijs

Koos , 8-8-2012

Groot hotel, vriendelijke ontvangst, lange gangen, wat hobbelige vloerbedekking in de gangen. grote suite met woon en slaapgedeelte, in woongedeelte aanrecht blok, airco. free wifi, iets versleten badkamer. groot bed maar sliep niet lekker, nare bodem.gratis ontbijt was erg slecht, hebben we ook niet genomen.
Gereisd met partner in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shilo Inn Twin Falls in Twin Falls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shilo Inn Twin Falls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Shilo Inn Twin Falls scoort een 7.6 uit 10 op basis van 3 reviews.