Hotel Wailea Beach Marriott Resort & Spa ***

Hotel Wailea Beach Marriott Resort & Spa
Wailea Beach Marriott Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Wailea Beach Marriott Resort & Spa bij:

1 review over Hotel Wailea Beach Marriott Resort & Spa in het Nederlands

Goed hotel

Irene, 6-8-2010

Wij verbleven in een Ocean view room met kingsize bed. Zoon sliep op 'n sofa die tot 2pp bed werd uitgeklapt. (Nadeel: geen zitplek meer). Luxe ruime kamer, schoon, mooi uitzicht op Serenitypool en zee.

Hotel op mooi terrein, direct aan zee, op rotsuitloper (zeeschildpadden!) met de stranden links en rechts. Daar loop je in enkele minuten heen. Rechts: mijn favoriet Uluabeach, waar het mooi en rustig is. Mooie golven om lekker met surfboard te spelen. Ook ideaal voor snorkelen.

Links drukker Waileabeach. Hier zijn strandbedden te huur (30USD), kajak, surfboard. Ga vroeg, want vroeg in de middag geregeld bewolking (de Makena cloud).

Er zijn 3 zwembadgebieden, 1 ervan niet voor kids (dus ideaal om op uit te kijken, is nl niet rumoerig). 1 met glijbaan/kinderspeeltoestel.

We hebben maar 1x in het hotel gegeten, was goed. Op het resort Starbucks, waar wij ons ontbijt haalden (net als veel van de overige gasten). Op loopafstand winkelcentrum (restaurantjes, supermarktj

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wailea Beach Marriott Resort & Spa in Wailea (Maui), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wailea Beach Marriott Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wailea Beach Marriott Resort & Spa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.